در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سمانه زارعی درباره فیلم بدون تاریخ بدون امضا: فیلم بدون تاریخ بدون امضاء خوشبختانه از اون دسته فیلم هایی ست که پایان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:34:08
فیلم بدون تاریخ بدون امضاء خوشبختانه از اون دسته فیلم هایی ست که پایان داره و تکلیفت با ته فیلم روشنه که من اینو خیلی دوست دارم. از این که مد شده ته فیلم باز باشه و هر کسی با یه برداشت بیاد بیرون اصلاً خوشم نمیاد. همیشه تو برزخ می مونی ولی خوشبختانه این فیلم ته داستان داره.
بازی بازیگران خیلی خوبه هر چند که خیلی ها همون نقش های همیشگی رو داشتند، مثلاً نوید محمدزاده که همیشه نقش های دیوانگی رو ایفا می کنه و امیر آقایی که چندوقته در نقش پلیس و دکتر و اطلاعاتی بااخلاق ظاهر میشه ولی با همه این ها باز هم بازی ها خیلی خیلی روونه و باورپذیر و اصلاً انگار نه انگار که داری فیلم می بینی، احساس می کنی خودت هم داری تو فیلم زندگی می کنی.
قصه فیلم خیلی قشنگه و در عین حال با اعصاب بازی می کنه و واقعاً یه دفعه چه جوری زندگی ها می تونه از این رو به اون رو بشه.
نقش های دیوانگی :)
۲۸ بهمن ۱۳۹۶
❤❤❤
۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خیلی درگیر چرایی نام فیلم نمی شم به علاوه در انتخاب نام فیلم ملاحظات تجاری برای جذب مخاطب هم دخالت داره. اما حالا که این موضوع مطرح شد در مورد اون فکر کردم. من هم فکر کنم نظر دوستان درست هست. تصمیم آخر دکتر نریمان تاریخ و امضایی نداره و در وجودش شکل می گیره در مقابل برگه های پزشکی قانونی که با تاریخ و امضا صادر میشن.
۱۲ اسفند ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید