در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مصطفی مولائی درباره نمایش دپوتات: یک آغاز کوتاه سرحال، میانه‌ی پر از کشمکش و پایانی درست و شفاف، اجراهای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:46:15
یک آغاز کوتاه سرحال، میانه‌ی پر از کشمکش و پایانی درست و شفاف، اجراهای درجه‌یک از بازیگران توانمند و کنایه‌های به‌جایی که ظریفانه لابلای متن اصلی گنجانده شده بود تا نابسامانی‌های امروز را مورد تاخت قرار دهد. فارغ از چند موردِ اندک شوخی‌های کلیشه‌ای و نخ‌نما در برخی صحنه‌ها، زمان‌بندیِ تعلیق‌های لازم برای گرفتن خنده و فاصله‌ی بین شوخیها، به‌درستی رعایت شده بود. در مجموع از کار گروه لذت بردم اما شخصاً دیشب احساس کردم کارگردان محترم جناب نادری، از ابتدای نمایش تمرکز لازم را ندارند و کمی آشفته و عصبی به‌نظر می‌رسند و این انرژی منفی به سایر عوامل نیز منتقل شده بود. به هر روی، این مسائل نیز جزئی از کار است و این گروه حرفه‌ای مسلماً تا پایان مدت اجرا، بیشتر و بیشتر خواهند درخشید.
سیدمحمدصادق سیادت (siyadat)
با سپاس از لطف و محبت شما
باتوجه به سبقه کاری آقای اتابک نادری، بعید میدانم چنین اتفاقی رخ داده باشد و اگر اتفاقی رخ داده است، بدون شک تشخیص ایشان به عنوان کارگردان برای بازی بوده است؛ با این وجود به دلیل اهمیت بسیار بالای نظرشما دوست عزیز، حتما این اتفاق را به اطلاع ایشان خواهم رساند.
۲۸ فروردین ۱۳۹۷
درود جناب سیادت عزیز.
معمولاً این‌گونه پیشامدها زمانی که کارگردان خود به ایفای نقش می‌پردازد، به‌جهت حساسیتی که طبیعتاً در هرچه بهتر شدن کار احساس می‌کند، رخ می‌دهد و بر ایشان نمی‌توان خرده گرفت. اما در مجموع، از کار راضی بودم. پاینده باشید.
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
سیدمحمدصادق سیادت (siyadat)
سپاس از شما جناب مولائی
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید