در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پ.ر درباره نمایش کالاندولا: نمایشی به این سبک به صورت محیطی، تو کشور ما سابقه زیادی نداشته و به نظ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:15:43
نمایشی به این سبک به صورت محیطی، تو کشور ما سابقه زیادی نداشته و به نظرم انجامش جرات زیادی میخواد، که این گروه تونستن به خوبی از پسش بربیان و یه تجربه ی عالی و دل نشین و به شدت تاثیرگذار رو برای مخاطب ایجاد کنند. متن های دو اجرایی که من دیدم با وجود کوتاهی شون، تقریبن کامل بودن و اینکه متن هرفرد توسط خود اون بازیگر نوشته شده بود تحسین برانگیزترشون میکرد. موضوع نمایش هم موضوعی بود که پرداخت بهش به شدت احساس می شه و کمتر توجهی بهش شده و این هم یه نکته برجسته ی دیگه از این اجراست. نظم کار و هماهنگی بازیگرا با وجود سختی اجرای این نمایش(به دلیل متفاوت بودنش با نوع رایج اجرا) فوق العاده بود و واقعن به شخصه از ابتدا تا آخر، محیط بیرون برام حس نمیشد.
میتونم بگم که این نمایش از اون چیزی که هرکس قبل از دیدنش، انتظار داره خیلی خیلی تاثیرگذارتر و بهتره و تا روزها تصاویر و قصه هاش همچنان با مخاطبش همراهه.
در آخرم باید بگم که اینکه برای حفظ کیفیت کار توی هر اجرا حداکثر ده نفر تماشاچی هست مشخصن علامت اینه که هیچ سود مالی خاصی توی اجرای این نمایش وجود نخواهد داشت و تنها اجرا و به گوش رسوندن این موضوع و این داستان ها هدف اصلی بوده و این به شدت قابل تقدیره. اینکه گروهی جوان و شاید (فعلن) گمنام، با کمترین امکانات بتونن چنین اجرای سخت و زیبایی روی صحنه ببرن هم بسیار تحسین برانگیزه.
مرسی از این گروه دوست داشتنی به خاطر این تجربه فوق العاده.
دیدن این نمایش توصیه نمیشه، بلکه دیدنش یک ضرورته.