در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | نماینده گروه اجرایی درباره نمایش آپارتمان: حمید لبخنده: آپ آرت مان اثری باورکردنی و شیرین است حمید لبخنده کار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:23:48
حمید لبخنده: آپ آرت مان اثری باورکردنی و شیرین است

حمید لبخنده کارگردان مطرح تلویزیون و سینما در شب ابتدایی اجرای نمایش کمدی اجتماعی " آپ آرت مان " بیننده این اثر بود و در توصیف نمایش یادداشت کوتاهی را منتشر کرد

لبخنده در یادداشت خود آورده:
" امشب براى من در تماشاخانه انتظامى شبى لذت بخش بود . شب دیدار با دانش آموختگانِ آکادمی حمید سمندریان نازنین بود . شب تماشاى اجراى نمایش "آپ آرت مان" بود . شب تماشاى اجرائى روان ، بى تکلُف و بى فشار با بازى هایى زیبا ، بآورکردنى و شیرین از متنى دقیق و عمیق با دیالوگ هائى روان ، و کارگردانى اى حساب شده ... دیدن ادامه ›› و هوشمند .
خسته نباشید به امیر شاه علی کارگردان و سپیده قربانى نویسنده و گروه کم نظیر نمایش آپ آرت مان .
آرزوى من تندرستى ، طول عمر و توفیقِ همیشگى براى شما و همه دانش آموختگانِ مکتبِ سمندریان است تا چراغ تئاتر همچنان پرفروغ و درخشان روشن بماند.
باارادت حمید لبخنده
١٣٩٧/٥/١
آپ آرت مان نمایشی که در ششمین جشنواره تئاترشهر نیز حضوری موفق داشت با نگاهی طنز و کمدی به برخی مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه امروز می پردازد. نمایشنامه این اثر نوشته سپیده قربانی چندی پیش در مراسم جایزه اکبر رادی به عنوان یکی از متون برگزیده معرفی شده و همچنین در جشنواره تئاترشهر کاندیدای چند جایزه بوده است.

کلیه دانشجویان می توانند در هنگام خرید بلیت بصورت اینترنتی و با استفاده از کد مشخص شده و یا با مراجعه حضوری به گیشه از 40% تخفیف ویژه بهرمند شده و همچنین برای سایر مخاطبین نیز بسته های تخفیفی گوناگونی در نظر گرفته شده است.
نمایش کمدی اجتماعی " آپ آرت مان " هر شب ساعت 21 در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان اجرا می شود و فقط تا 31 مردادماه بروی صحنه خواهد بود
میترا، عاطفه گندم آبادی و Elaheh این را خواندند
محمد لهاک و حامی فرد این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید