در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | گالنا درباره نمایش بوتولیسم: نمایشی قشنگ و متأسفانه واقعی! متن نوشین تبریزی و به خصوص کارگردانی سی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:48:08
گالنا (galna)
درباره نمایش بوتولیسم i
نمایشی قشنگ و متأسفانه واقعی!
متن نوشین تبریزی و به خصوص کارگردانی سیما تیر انداز رو دوست داشتم.
بازیهای بچه های گروهشون خیلی خوب بود.
نکته منفی امشب(24مرداد) علاوه بر صحبتهای بلند تماشاچیان، اجازه دادن مسؤولین سالن به پسر بچه ای چهارساله برای ورود به سالن و تماشای کار در کنار خوردن چیپس و تولید سرو صدای زیاد در ردیف اول بود!!!!
من به شخصه به مادر و پدری که با افتخار از به هدر دادن زمان،تمرکز و هزینه ای که دیگر تماشاچی ها برای دیدن این اجرا صرف کردند، دفاع تمام قد می کنند کاری ندارم، این مسأله مربوط به سطح فهم و فرهنگ افراده!!
روی سخن من با مسوولین سالن و اجراست که با این مجوز دادنها،اصول و ضوابط تماشای تیاتر رو زیر سؤال میبرند!!
لطفا به اصول خودتون و حقوق دیگران توجه کنید!
همراه آوردن کودکان متاسفانه داره توسط هنرمندان یا مهمانان ویژه باب میشه و مسولان سالنها هم بخاطر رودربایستی، از ورود آنها ممانعت نمیکنند و اینطوری حق همه تماشاگران ضایع میشه
۲۵ مرداد ۱۳۹۷
یکی از تماشاگران عزیز هم گویا عینک VR به چشم زده بودن و تمام مدت اجرا انگار یه محتوای واقعیت مجازی دیگه‌ای رو می‌دیدن! چندبار سرک کشیدم مطمئن بشم عینکی تو کار هست یا نه؟ جای علیرضا علویان خالی بود می‌تونست چندین و چند نمونه صدای عالی از خنده‌های رگباری ایشون به آرشیوش اضافه کنه. خانم عزیز آبت سرد و نونت گرم!
اون پدره هم پدر بدی نبود بچه رو هم دستشویی برد هم براش خوراکی خرید آورد هم با مینی‌برس مامانش موهاشو شونه کرد هم با دستمال مرطوب دست‌های کوچولوشو تمیز کرد هم رو زانوهاش براش الک دولک کرد هم موقع رفت و اومد در سالن رو کامل نبست تا هوای تازه بیاد تو... آقای متصدی سالن دمت گرم و سرت سلامت... آبت سرد و نونت گرم!
۲۵ مرداد ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید