در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سارا ایرانی درباره نمایش گوریل: دیشب فارغ از تمام حب و بغض ها به همراه چند تن از عزیزان تیوالی به تماش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:33:24
دیشب فارغ از تمام حب و بغض ها به همراه چند تن از عزیزان تیوالی به تماشای گوریل نشستم و برخلاف نظر اکثریت دوستان، نمایش را دوست داشتم و به زعم بنده قابل احترام است و سزاوار وقت گذاشتن.
از نکات مثبت کار میتوانم به بازیگر نقش پدی، موسیقی و افکت های مناسب به طوری که گاها احساس میکردم من نیز سوار بر کشتی ام اشاره کنم‌....
شخصیت پردازی ها درست و به جا بود،به جز برای بازیگر اگر اشتباه نکنم لوکاس یا شاید هم ریکاردو(همان جوان ایتالیایی) که به واقع بین یک جوان ایرانی پایین شهری و یک ایتالیایی پایین شهری معلق بود‌ و ادبیات و لهجه ی مناسبی نداشت.
بازیگر خانم خوب و قابل قبول اما گاها دچار اغراق در رفتار می‌شد.
مثبت ترین و مهم ترین نکته درآوردن نقش گوریل بود که باید بگویم عالی عمل کردید و جدا خسته نباشید.
پرده ی سرعت گرفتن کشتی و همچنین بالا و پایین پریدن گوریل ها کم نظیر بود‌....
حرکات مهندس کشتی گاهی توی ذوق می‌زد، چرا که تصور می‌کردم شومن است و نه مهندس. و برای کارمند اداره اتحادیه کارگران هم بهتر بود لباس مناسبی ... دیدن ادامه ›› طراحی می‌کردید.
القصه من از تماشای کار لذت بردم و به همه‌ی عوامل مخصوصا بازیگران که تمام توانشان را در ارائه قسمت های فیزیکال به کار بستند خسته نباشید می‌گویم و آرزوی موفقیت‌های روزافزون و صبوری بیش از پیش برای گروه تئاتر اشتراک دارم.
خانم با شما موافقم ممنونم که روان تر و با ارامش بیشتر بیان کردید هر چند که با توجه به مشکلات کار من اجرا رو دوست نداشتم
۱۸ مهر ۱۳۹۷
زنده و سلامت باشید جناب لهاک عزیز
۱۸ مهر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید