در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد شمالی درباره نمایش حریق: من واقعا ناراحت میشم وقتی می بینم نمایشی پتانسیل و ارزش دیده شدن داره
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:50:20
محمد شمالی (mshomali)
درباره نمایش حریق i
من واقعا ناراحت میشم وقتی می بینم نمایشی پتانسیل و ارزش دیده شدن داره ولی اونطور که باید مورد استقبال قرار نمی گیره، البته که برای این مورد خاص، شاید اجرا تو سالن ناظرزاده بعد از باران و سایه قدم نسبتاً بزرگی بود و بهتر بود اگر تو قیمت گذاری بلیط تامل بیشتری میشد. من هنوز نمایش حریق ندیدم ولی با توجه به دو کار قبلی که از کارگردان محترم سرکار خانم فروزند و گروه خوبشون دیدم، می تونم به همگی دوستان تضمین بدم اگر خیلی سخت پسند نیستید و علاقه مند به موضوعات اجتماعی ناراضی از سالن خارج نمی شید. یه پیشنهاد دوستانه هم به گروه محترم اجرایی دارم که اگر از من می شنوید و براتون مقدوره تخفیفات گروهی و وفاداری به صورت حداکثر انتخاب ممکن (نه فقط به شکل فعلی برای چند نمایش مشخص شده و به تعداد محدود) برای تمام کاربران فعال کنید قول میدم اتفاق خوبی بیوفته :)
طی صحبتی که با تعدادی از کاربران داشتم فکر میکنم تخفیفات گروهی و وفاداری دیگه دوستان رو راضی نمیکنه و اکثرا خواهان تخفیفات کلی در قیمت بلیط هستند که معمولا خارج از توان گروه محترم اجرایی است.
۱۳ آبان ۱۳۹۷
@ماهرو روستمی: و جالب اینجاست که یه نمایشی مثل شیروانی داغ هنوز اجراهاش شروع نشده برای شنبه یک اجرای ویژه ساعت 18:30 میذاره! و به عبارتی ما هیچ ما نگاه!
۱۳ آبان ۱۳۹۷
زمان نمایش نامناسبه ....
۱۴ آبان ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید