در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | Marillion: Living Through The Memories.. از آثار خیلی جدید که در این یکی دو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:04:21
Living Through The Memories..


از آثار خیلی جدید که در این یکی دو ماه بررسی کردم و مورد توجه من قرار گرفت .. از گروه کمتر شناخته شده حتی درخود اروپا و سایر نقاط جهان به نام Kingcrow .. و چند سالی هست آثار این گروه را دنبال میکنم و در ابتدا اصلا تصور نمیکردم که از کشور ایتالیا باشند و به جهاتی تصور میکردم از اعضا چند دانشجوی موسیقی مثلا از دانشگاه UCLA تشکیل شده باشند .. البته و اصولا که این سبک و موج موسیقی در کشور ایتالیا همواره همینگونه و داخلی بوده و باید برای شناختش دست به تحقیق زد ..

گروه در این سال ها تغییراتی پیدا کرده و گفته میشه که آنها از گروه های قدیمی تری تاثیر گرفتن اما من اینو به طور کامل باور ندارم و به نظرم آنها فقط شبیه به خودشون هستند و بس .. و بسیار خلاق و غیر قابل پیش بینی .. و این تاثیر پذیری را در حد کسب یک انگیزه میدونم .. اسم گروه از یکی از رمانهای ... دیدن ادامه ›› معروف ادگار آلن پو گرفته شده که میشه حدس زد کدام بوده :)) .. و من به خاطر درامر بی حاشیه و خوش استایلش که بعدا در یک فستیوال دیدم , بیشتر باهاشون آشنا شدم .. سبک گروه هم به طور ملایمی :) خشن تر از راک هست و فضای آثارشون مزین به مدال پراگرسیو , و نوازندگی کیبورد به طرز شگرف و مهمی در این امر موثر بوده .. واقعا مهم ..


و این نمونه آهنگ Father از آخرین آلبوم آنها که حدود دو ماه پیش منتشر شده ..

http://s8.picofile.com/file/8343032234/Kingcrow_Father.MKV.html

عکس آلبوم

http://s8.picofile.com/file/8343034926/kingcrow.jpg
هر وقت آهنگی توی یه نمایش توجه ام رو جلب میکنه یاد نقدهای شما میفتم. امیدوارم هرجا هستید سلامت باشید و بازم به تیوال سر بزنید.
۲۴ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید