در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مختار بایزیدی درباره نمایشنامه‌خوانی بیرون از مولینگار: دوستان عزیز درود 4 عدد بلیط برای نمایشنامه خوانی «بیرون از مولینگار»،
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:46:58
مختار بایزیدی (mk.byz)
درباره نمایشنامه‌خوانی بیرون از مولینگار i
دوستان عزیز درود
4 عدد بلیط برای نمایشنامه خوانی «بیرون از مولینگار»،خریداری شده است که بصورت هدیه تقدیم به عزیزانی می‌شود که تمایل به دیدن این کار دارند (دوست عزیز هنرمند و تیوالیمون,سرکار خانم مارال عظیمی هم در این اجرا،نقش خوانی خواهند داشت)،بلیط ها بصورت تکی خریداری شده است و دوستان هم بصورت تکی و هم چند نفره می‌توانند از آن استفاده کنند،دوستانی که مایل به دیدن این اجرا هستند به شماره ی واتس آپ بنده پیام دهند تا این هدیه ناقابل که در جهت حمایت از کار ارزشمند گروه اجرایی مبنی بر اختصاص دادن عواید این اجرا به خانه « ای بی»،( موسسه ی خیریه حمایت از بیماری های پوستی خاص) است،تقدیم شود.
جناب بامداد عزیز درود
حداقل کاری بود که میتونستم انجام بدم،شما خودتون همیشه پیشقدم هستید دوست بزرگوار و خردمندم
۰۳ آذر ۱۳۹۷
جناب ملکی درود بر شما،بله دوست عزیز دو تا بلیط مونده و خوشحال میشم بتونید این اجرا رو ببینید،لطفا به شماره ی واتس آپ بنده پیامک بدید تا بلیط رو تقدیمتون کنم.
۰۵ آذر ۱۳۹۷
ممنونم جناب بایزیدی از محبت اتون
۰۵ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید