در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نازنین برنا درباره نمایش محبوبه ها: با سلام دوستان عزیز دیشب به تماشای محبوبه ها نشستم ، بسیاربرایم دلنش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:08:19
با سلام دوستان عزیز
دیشب به تماشای محبوبه ها نشستم ، بسیاربرایم دلنشین بود لحظه لحظه اش رادرک میکردم و پیشنهاد میکنم با مردان مهم زندگیتان به تماشا بنشینید .(البته ناگفته نماند در 15 دقیقه اول نمایش از حضور تماشاچیان مرد دل آزرده بودم و قصدم این بود انتقاد کنم ) .
***سیمین بهبهانی :
من اگر مرد بودم و دست زنی را می گرفتم پا به پایش فصل ها را قدم میزدم و برایش از عشق و دلدادگی می گفتم تا لااقل یک دختر در دنیا از هیچ چیز نترسد!
شما زن ها را نمی شناسید!زن ها ترسو اندزن از همه چیز می ترسند از تنهایی از دلتنگی از دیروز از فردا از زشت شدن از دیده نشدن از جایگزین شدن از تکراری شدن از پیر شدن از دوست داشته نشدن .....
وقتی زن ها شروع می کنند به ناز خریدن و ناز کشیدن تعادل دنیا به هم می خورد
امیر این را خواند
مهدی (آرش) رزمجو، میترا، محمد لهاک و iraj s این را دوست دارند
خانم برنا ی گرامی ما به اندازه کافی استادیوم تفکیک جنسی شده و کنسرت مخصوص بانوان داریم ، لطفا دیگه این دسته بندی های لنتی رو در اعماق ذهن هم بهش فکر نکنید که دوستان بی نهایت مردمی ؟! هستن و بعید نیست یهو برای تیاتر هم دست بکار شن !
۰۷ آذر ۱۳۹۷
(البته ناگفته نماند در 15 دقیقه اول نمایش از حضور تماشاچیان مرد دل آزرده بودم و قصدم این بود انتقاد کنم )
خانم برنا ی گرامی، عرض من در خصوص این فرمایش شما بود، که در حوزه تئاتر و سینما به دیدن تفکیکی حتی فکر هم نکنیم که دوستان حساسن و عمل میکنن!
استنباط اشتباهی از فرمایش تون داشتم؟
۱۵ آذر ۱۳۹۷
دوستان مراقب باشید این دوستان اگر بفهمند ما مردم فکرش را هم میکنیم دست به کار میشوند و مثل حمام همه چیز را زنانه مردانه میکنند که البته در خیلى از موارد اینکار را کرده اند.
۱۵ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید