در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | بیژن وکیلی درباره فیلم آستیگمات: درود. نظرات دوستان را خواندم و به برداشت خودم شک کردم. من اصلا ارتباط
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:38:25
درود. نظرات دوستان را خواندم و به برداشت خودم شک کردم. من اصلا ارتباط برقرار نکردم. قطعا شخصیت ها درست پرداخته شده بودند و قصه هم شاید فشرده شده اتفاقات سخت یک زندگی بود اما اینها یک فیلم جذاب نمی سازند. این روزها حتی در سریال های تلویزیونی هم هیجان بیشتری را شاهد هستیم.
پس چی فیلم جذاب میسازه آقای وکیلی؟ :) بفرمایید ممنون میشم

و اینکه از فیلمبرداری اگر لذت نبردین که خیلی حیف شده
۱۱ آذر ۱۳۹۷
خطر لو رفتن داستان ...
خب در پاسخ به سوال جناب عبدالهی باید بگم که اگر داریم یک درام اجتماعی می بینیم باید یه جاهایی به هم بریزیم یا چند ثانیه ای متوقف بشیم. یا بعدا که فیلم رو مرور می کنیم، بعضی دیالوگ ها و اتفاقات به طرز محسوسی برجسته باشند. مثلا همین صحنه کشته شدن زالوها، خب کل قضیه خیلی شفاف نمایش داده شد و نهایتا مرد غمگین میره پشت اتاق خانمش داد و بیداد می کنه ... اینجا من شخصیت پردازی رو تحسین می کنم، پسری که با یک پدر به شدت ناکافی و یک مادر کاملا حمایت گر بزرگ شده همین کاراکتر میشه، اما از این صحنه ها لذت نمی برم. بنظرم فیلم از اون جایی لطمه می خوره که می خواد خیلی واقعی باشه برای همین پتانسیل های موجود در قصه مثل داستان زالوها، یا نامه پسر به معلم رو خیلی منطقی حل و فصل می کنه. رو فیلمبرداری نظری ندارم ولی حتما خوب بوده که شما روش کامنت دارید. من بیشتر با قصه مشکل داشتم.
۱۲ آذر ۱۳۹۷
خیلی خیلی ممنونم آقای وکیلی از توضیحاتتون
در مورد درام کار و دوز بالای واقعی بودن حل و فصل مشکلات یا علت و معلول ها در جریان درام موافقم..البته در مورد همه موارد شاید صدق کنه

در مورد به هم ریختن و متوقف شدن و اینا یکم موافق نیسم، حس میکنم اونا ترجیحه ببیشتر
۱۲ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید