در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رضا یزدانی پدرام درباره نمایش مثل آب برای شکلات: با سلام در خصوص این نمایش فقط این رو میتونم بگم که از اون دست نمایش ه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:48:12
با سلام
در خصوص این نمایش فقط این رو میتونم بگم که از اون دست نمایش های است که نمیشه از رو نظر مخاطبان انتخابش کرد به شدت باید ارتباط باهاش برقرار کرد بستگی به پیشینه ذهنی افراد داره .
موسیقی بسیار جالب و تلفیقی داشت جاهایی خسته کننده بود در کل ۱۰ دقیقه از نمایش رو میشد کم کرد . بازیها نه شاهکار بود نه دست پایین میشد گرفتش اما باز این بدین معنی نیست که کار متوسطی بوده اما شاهکار هم قطعا نبود در کل مگه همه چیز باید شاهکار باشه؟؟؟!!!
اما اکثرا راضی خواهید بود بعدش که البته باز باید دید با چه پیشینه ذهنی به تماشاش میشینید به نظرم ارزش دیدن رو داره البته اگه از این سبک خوشتون میاد من شخصا این مدل نمایشنامه هارو میپسندم . امتیاز من از ۱۰ به این نمایش با ارفاق موسیقی خوبش ۷ هستش.
مگه همه چی باید شاهکار باشه ؟؟؟؟
چقدر حرف درستی
مگه ما چقدر تاتر شاهکار داریم ؟؟؟؟
به نظرم شاهکار یعنی جریان ساز
ما چقدر تاتر جریان ساز داشتیم ؟؟؟؟
۱۷ آذر ۱۳۹۷
این حقیقتیه که جریان سازی در تیاتر ما مگه اصلا چقدر بوده تا الان ؟ من شخصا حتما دنبال شاهکار نیستم از اول هم نبودم مگه رسالت همه تیاتر ها باید جریان سازی باشه؟ همین که راضیت کنه کم یا زیاد خودش یک قدم هست .
۱۷ آذر ۱۳۹۷
دقیقا
حالت خوب بشه با دیدنش
۱۷ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید