در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ف کیوان درباره نمایش محبوبه ها: فقط میتونم بگم متاسفم! این نمایش بیشتر از آنکه ضد مرد باشد ضد زن بود.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:03:01
ف کیوان (mandegar)
درباره نمایش محبوبه ها i
فقط میتونم بگم متاسفم! این نمایش بیشتر از آنکه ضد مرد باشد ضد زن بود. تمام زنهای نمایش زنهایی ذلیل، وامانده، بی اراده و ضعیف که وجودشون و خوشبختی ... دیدن ادامه ›› شون و خوشحالی شون و موفقیت شون فقط و فقط سنجاق میشد به حضور مردی در زندگی شون. یعنی محض رضای خدا یه نفر نبود از بین اینها که قوی و با اعتماد به نفس و موفق با متکی به توانمندی های خودش باشه. به خدا که این واقعیت های جامعه ما نیست. به خدا که ما زنانی داریم که اگر ضربه ای هم از مردی خوردن همچنان قوی و شجاع ایستادن و به هم جنس های خودشون خیانت نکردند. فقط میخوام بگم که حضار محترم این اصلا عقیده یک فمینیست نیست که با ذلت از مردان بخوان که به حقوقشون احترام بذارن و یا مردان را بیرحم و بی وجدان نشون بدن! زنان به دنبال حقوق برابر در کنار مردان در عین قوی بودن و با اعتماد به نفس بودن هستن. زنان به دنبال هر مردی نمیرن و برای خودشون ارزش قائلند. زنان فمنیست به دنبال احترام به زن و به مرد هستن و از جامعه میخوان که به هر دو به چشم انسان نگاه بشه و اصول اخلاقی از جانب دو طرف رعایت بشه. امیدوارم کارگردانان و نویسندگان سرزمینم با مطالعه بیشتر و کمک گرفتن بیشتر از افرادی که در حوزه زنان در سراسر جهان کار میکنند در ساختن فیلم ها و نمایش ها بهتر عمل کنند چون باز فرهنگ سازی بر دوش آنان است. این نمایش دفاع از زنان نبود بلکه حمله بدی بود...
خانم کیوان گرامی، درود بر شما
کاملا با شما هم رای هستم. خصوصا زمانی که در بیان و کلام "" عامیانه"" قیاسهای سطحی و نابجایی مابین "زن" و "مرد" صورت میگیرد.
۲۹ آذر ۱۳۹۷
در مورد وجود زن‌های بسیار قوی و متکی به نفس و وفادار به هم جنس، باهاتون کاملا موافقم. اما از این دست زن‌ها که در نمایش حضور داشتند هم کم ندیدم. بیایید این تاتر رو به کل اجتماع تعمیم ندیم و اون رو جزو واقعیت‌های 20- 30 درصدی اجتماع، باور کنیم، تماشا کنیم و انکارش نکنیم.
۰۱ دی ۱۳۹۷
ممنونم از همه دوستان بزرگواری که نظر دادن.
خانم آزادی من میگم رسالت تئاتر و رسانه اینه که فرهنگ سازی کنه. حتی اگر این دست آدمها هم وجود دارن نباید بولد بشن. باید فردی که آگاهه توانمنده با اعتماد به نفس و عرت نفسه بولد بشه. جامعه زنان خداروشکر داره میره به سمت خودشناسی و خود آگاهی. و چه خوبه که اینها در معرض نمایش قرار بگیره تا روز به روز بر تعداد زنان و مردان آگاه افزوده بشه.
آقای سپند باهاتون موافقم اون جملات آخر رو که داشت بیان میکرد از شدت عصبانیت داشتم دیوونه میشدم که آخه این حرفا چیه!!! آخه تا چه حد جنسیت زدگی!!! ... دیدن ادامه ›› :)))
آقای ابرشیر درسته فمینیست میگه انسانها آزاد و رها آفریده شدن و تاکید میکنه که فارغ از جنسیت زدگی در کنار هم زندگی کنن و در تمام شرایط میگه برعکس به موضوع نگاه کنیم اگر چیزی رو برای خانمها بد میدونیم آیا اون چیز برای آقایون هم بده اگر اینطور نیست پس نباید اجباری برای خانمها باشه و بالعکس. و همانطور که از مردان میخواد که در کنار زنان باشن از زنان هم میخواد که حقوق مردان را رعایت کنن و به دنبال احترام متقابل و مساواته. ممنون از توجه تون.
۰۳ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید