در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | باهره فرمانفرمائی: بد نیست اگر برای تبلیغ نمایش تان چندتا اکانت فیک درست می کنید نحوه نوش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:48:15
بد نیست اگر برای تبلیغ نمایش تان چندتا اکانت فیک درست می کنید نحوه نوشتار تحسین نامه هایی که می نویسید فرق داشته باشد تا به من خواننده کمتر بربخورد.
بد نیست تمام اکانت های فیک تان در یک بازه زمانی درست نشده باشد.
بد نیست اسم هایی که برای این اکانت های فیک درست می کنید کمتر تابلو باشد.
بد نیست محض تنوع یک اکانت فیک درست کنید که بدِ نمایشتان را بگوید بعد با یک اکانت دیگر جوابش را بدهید.
ما که هر چقدر تیکه بندازیم شما کار خود را می کنید. شایدم حق دارید. احتمالا سلبریتی ای در نمایشتان نیست و یه گروه تازه کار هستید که پول ندارید به فلان بازیگر بدهید که در پیج اینستایش تبلیغتان را کند.
اما بالا غیرتا در همین تبلیغ های بی هزینه خلاق باشید و وقت بیشتری بگذارید، چون در غیر این صورت نتیجه عکس می دهد.
مشکل اینه که حاضر نیستن کوچکترین زحمتی بکشن ...اون اکانتای فیک رو هم واسه این درس میکنن که به رفقای تاتری خودشون پز بدن که کوروکچل‌ها(یعنی ما تماشاگران همیشگی تاتر از دید حضرات)از تاتر خوششون اومده و خرکیف شدن!!!و گرنه اینکه یک دقیقه از نمایش فیلم بگیرن و بعنوان تیزر در اینجا یا ایستاگرام منتشر کنن اصلا کار سختی نیس...خیلی ازین کارها ممکنه با سلیقه ماها سازگار باشه ولی چون تیزری نیست و عوامل رو هم نمیشناسیم طبعا ریسک نمیکنیم
۳۰ دی ۱۳۹۷
اگر نمایشی منسجم و باور پذیر باشد مخاطبان واقعی را برای دیدن نمایش متقاعد خواهد کرد و احتیاجی برای ساختن اکانتهای متعدد برای تبلیغ نخواهد بود من فکر می کنم سایتهایی از قبیل تیوال یا اینستاگرام تاثیر چندانی در میزان فروش بلیت نمایش ها ندارند که گروه های اجرایی بخواهند زحمت ایجاد اکانت های متعدد و فیک را جهت تبلیغ به خود بدهند این سایتها بیشتر جنبه اطلاع رسانی دارند.
۳۰ دی ۱۳۹۷
واقعا هنوز نفهمیدند که نتیجه ی عکس میده!!!؟ اوجش چند ماه پیش بود که اکانت فیک با نام ملودی آرام نیا درست کرده بودند و از یک نمایش تعریف میکردند..که لعدش خود سرکار خانم آرام نیا اومدند و بهش تذکر دادند...یعنی میخوام بگم دنبال اسم و فامیل هایی هم میرن که از ۶ کیلومتری معلومه فیکه.
۰۱ بهمن ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید