در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | الناز زالی درباره نمایش بدون تماشاگر: داستان گزینش در کل کشور از ارزیابی در تئاتر گرفته تا سینما و شغل و دان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:44:22
داستان گزینش در کل کشور از ارزیابی در تئاتر گرفته تا سینما و شغل و دانشگاه و... که قطعا همه ما حداقل یکبار تجربه اش کردیم که فقط با این میزان از کمدی و خنده میشد یه همچین موضوع تلخ و سیاهی رو که همه ما رو آزار میده مطرح کرد و تماشاگر رو تقریبا دو ساعت تماشاگر نگهداشت. من که خیلی طرفدار تئاترهای صرفا خنده دار و مهیج نیستم خیلی لذت بردم و با حال خوش و درگیر با موضوع از سالن خارج شدم. علی سرابی یک کارت جدید رو کرد که با چهار نمایش قبلی که ازشون دیدم یک شخصیت کاملا متفاوت و ملموس ساخته بودن. آزاده صمدی هم با وجود مشکل حنجره به خوبی از پس نقش بر اومده بود. در مورد متن و کارگردانی هم ایرادی من ندیدم مگر اینکه دوستان مصداقی اشاره کنند. ریتم کار هم در تمام مدت نمایش خوب بود.
سپیده و حمیدرضا مرادی این را خواندند
Mindfulness، بهزاد، میثم و آقای سوبژه (محمد لهاک) این را دوست دارند
واضح بود کارت جدیدی رو نشده بود
۱۲ بهمن ۱۳۹۷
جناب آقای بهروزفر گرامی توی تیوال یه امکانی وجود داره که می تونید کارهای قبلی که اعضا دیدند و امتیازاتی که دادند و در ضمن نظراتی که در مورد هر نمایش دادند رو ببینید. شما تازه وارد هستید شاید آشنا نباشین ولی تئاترهایی که خانم زالی دیدند ملاحظه فرمودید؟ باید برید توی پروفایل اعضا. فکر کنم ایشون بالای صد تا کار دیده باشن. من که معمولا برای تهیه بلیت یه تئاتر یکی از دوستانی که نظرشون رو چک می کنم ایشون هستند که جزو قدیمیای تیوال هستند.
۱۵ بهمن ۱۳۹۷
بهزاد عزیز ممنون از اظهار نظر مودبانه شما، البته ایشون شاید سالی صد تا نمایش ببینن اما لزوما دلیلی بر درست بودن نظرشون نیست و البته که کار بی ارزش هم فراوان اجر میشه.
این که در نقد هر اثر هنری سلیقه هر کسی متفاوته شکی نیست اما منظور من از کار خوب کاری هست که دارای استانداردهای مورد قبول اکثریت باشه . مثلا کار« آنسوی آینه» سال گذشته آقای سرابی به اعتقاد من بسیار محکم و قابل توجه بود.
۱۸ بهمن ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید