در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | عباس الهی: بسم القاصم الجبارین با تبریک فی المقدمه چهلم و سی هفتم از قدیم گفت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:21:13
بسم القاصم الجبارین
با تبریک فی المقدمه چهلم و سی هفتم

از قدیم گفتن جوش واره ای که نگوست از سوآرمش پیداست.
چند نفر از مجارستان تشریف آورده بودند که براشون سوال پیش اومده بود این سوآرمی که پرندگان تو آسمون و ماهی ها تو دریا پیاده می کنند رو آدم ها هم می تونند انجام بدن یا نه. حالا سوآرم چیه. همین که جانوران گروهی با هم میرن با هم میان.

ناگفته پیداست که برای اجرا همچین کاری نیاز به تعداد زیادی اجرا گره که خب این تعداد چیز (همون اجراگر) تو مجارستان پیدا نمیشه. اینه که برایمان از سفر چه سوغات آورده هیئت انتخاب؛ خلاقیت هانگری که با اکونومی حامد بهداد هم بخونه. خلاقیت رو چطوری اکسپوز کردند؟ گفتند شما تماشاچی ها که تماشاچی ... دیدن ادامه ›› نیستید هزار ماشالا خودتون اجراگرید. ما هم که اینترسد توجه خارجی ها نود و هشت و دو دهم درصدمون گفتیم یس یس.
اونا هم لیزرهاشون رو دادن دست ما گفتند نور رو بندازید اینجا انداختیم اینجا گفتند بندازید اونجا انداختیم اونجا گفتند بندازید روی توماش (تومـــــــاش بود ها نه توماش) انداختیم روی توماش (البته بعضی ها استادیم طور کردند تو چشم توماش). بعد توماش رقصید بما گفتند بندازید روی رقص توماش اونم انداختیم. گفتند نور رو بکنید تو جیب توماش .اونم چشم.

حالا درسته اجرا خیلی گیرا نبود ولی باید به این نکته اشاره کرد که کار علاوه بر اجرا موسیقی زنده داشت که درسته کیفیت چندانی نداشت ولی در عوض کمیت چندانی هم نداشت و من از این بابت از همه به خصوص نادر برهانی مرند ممنونم
آخرش هم گفتند که لیزرها رو پس بدید و برید. اکثرن پس دادند و همگی رفتیم
تازه داریم "استاندارد جهانی" یک جشنواره ی فجرو به طور نبوغ واری می بینیم ...
صد حیف ...
۲۳ بهمن ۱۳۹۷
جناب الهی نازنین
این دوره جشنواره یکی از فاجعه بار ترین دوره ها در طول تاریخ جشنواره بوده متاسفانه ، واقعا متاسفم ، این جشنواره داد خیلی ها را در آورد از گروه ها گرفته تا تماشاچیان ، از داوری های بودار و سفارشی تا بلیط فروشی های ارگانی که بلیط به تماشاگر تئاتری نرسید و اینهم از کیفیت کارهای خارجی... حالا این وسط کی خورده و کی برده ( که صد البته مشخصه ) حالا پیدا کنین پرتقال فروش را :(((((((((((
۲۵ بهمن ۱۳۹۷
آقا امین
مرسی درستش کردم

حدیثم
خواهش می کنم بگو کیفیت کارها رو کمی ارتقا بدن. قول می دم از این چیزا بنویسم
تو رو خدا

جناب رزمجو
من به اندازه شما از پشت صحنه خبر ندارم. ولی روی صحنه خبر از پشت صحنه ناجور و نومیدکننده داره

۲۶ بهمن ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید