در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | عطیه عابدین درباره نمایش پروانه و یوغ: کار رو به شدت دوست داشتم ، نمایشنامه خیلی منسجم و دقیق بود و باعث میشد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:35:00
کار رو به شدت دوست داشتم ، نمایشنامه خیلی منسجم و دقیق بود و باعث میشد فکرتون درگیر بشه ، بازی ها خیلی خوب بودن و در خصوص جناب رحیمی باید بگم که عالی بودن ، طراحی صحنه و لباس خوب بود ، موزیک خوب بود فقط بعضی مواقع صداش سوار بر صدای بازیگر میشد . صندلی های سالن حافظ اصلا خوب نبودن ، برنامه با تاخیر کمی شروع شد ،‌ صادقانه بگم که عشق کردم با دیبا سرخوش فسقلی .

برای من یک بار دیدن این کار کافی نبود چون احساس میکنم خیلی از قسمت ها رو وقتی ذهنم درگیر قسمت قبلی بود از دست دادم و دوست دارم کار رو یک بار دیگه ببینم .

در طول اجرا سکوت بود و ممنونم از همه تماشاچیا عزیز که رعایت کردن فقط اینبار متاسفانه صدای ناخوشاید از اتاق صدای بالای سالن بود که دوستان عزیز اونجا مشغول گفتمان بودن ولی زمزمه هاشون در سالن و در حین سکوت بازیگران مشخص بود امیدوارم که متوجه این مورد بشن و دیگه تکرار نکن.