در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | رضا غیوری درباره نمایش دروغ: کار رو دوست نداشتم به نظرم غیر از نقش "پل" ، باقی بازی ها ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:40:59
کار رو دوست نداشتم
به نظرم غیر از نقش "پل" ، باقی بازی ها به شدت ضعیف بودند، در حد یک کار آماتور
"میشل"، شیشه مشروب رو ... دیدن ادامه ›› سر میکشید بدون اینکه تغییری در اکت ها و بیانش رخ بده، "آلیس" قرار نبود شخصیتی رو برای تماشاگر زنده کنه و صداش هم به سختی به ردیف پنجم سالن میرسید. "لورا" هم که نبود اصلا روی صحنه، وقتی هم که بود بازم نبود.

صحنه نمایش با سه دکور مجزا به سه بخش تقسیم شده بود، پذیرایی، آشپرخانه و اتاق خواب. نکته جالب این بود که فقط یک بار "پل" توی مسیرش از آشپزخانه به پذیرایی دیوار فرضی بین این اتاق ها رو رعایت کرد و در باقی موارد توی رفت و آمد شخصیت ها، هیچ دیواری فرض نمیشد.
چند بار هم برای ورود یا خارج شدن از اتاق خواب، بازیگرها در رو باز و بسته میکردن یا با قفل کردنش مانع از ورود دیگری میشدن، ولی تو باقی لحظات مرزی بین اتاق خواب و نقاط دیگر صحنه نبود. اهمیتی نداشت که موارد ذکر شده از شلختگی کار ناشی میشد یا تعمدی بودند، مهم نداشتن رویه ثابت یا منطق مشخص تو این زمینه بود.

جایی از کار "پل" با حالت چهره و میمیک صورت جواب "آلیس" رو میده و تماشاگر به اون حالت صورت میخنده، نکته عجیب در لحظه ادای اون بازی، حضور بازیگر نقش "پل" بیرون از هسته مرکزی صحنه و تو گوشه تاریک سمت راست هست و اتفاقا بعد از اون "بازی با صورت" به سمت مرکز صحنه و نور اصلی حرکت میکنه و چهره اش واضح تر دیده میشه.

و البته علیرغم ادعای گروه اجرایی؛ برای من نمایش کمدی نبود به هیچ وجه

امتیاز : یک و نیم از ده
یازدهم تیر نود و هشت
خیلی نکات خوبی رو اشاره کردی رضا جان. موافقم باهات
ولی خب فقط به جزئیات پرداختی
دلم میخواست در مورد متن و جدال دروغ و واقعیت که میخواستن تو ذهن مخاطب شکل بدن هم نظرت رو بدونم
۱۳ تیر ۱۳۹۸
ایموجی شصت به معنای تایید
۱۳ تیر ۱۳۹۸
من کار رو دیدم و بعدش در نشستی برای تحلیل نمایش با حضور کارگردان و تمامی بازیگرا حضور داشتم عجیبه که حضار به خیانت اشاره میکردن و کارگردان و اقای هاشمی میگفتن خیلی ها هم فکر میکنن خیانتی نبوده و جذابیت کار در همینه ولی واقعا همه خیانت رو پذیرفته بودن
۱۴ تیر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید