در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رضا یزدانی پدرام درباره نمایش پستچی، پابلو نرودا: پستچی پابلو نرودا نمایشی که باید دید. شاعر استعاره ها و یک یاغی با ر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:25:01
پستچی پابلو نرودا نمایشی که باید دید.
شاعر استعاره ها و یک یاغی با روحی ارام و عاشق .چقدر این نمایش خوب از کار در اومده بود . نمایشی بود که تا انتها ضرب اهنگش حفظ شد بگذریم از اشکالات جزیی از جمله تهویه یا نا هماهنگی در برخی پرده ها در خصوص نور و صدا که احتمالا در روزهای اتی برطرف خواهد شد . با همه این تفاسیر اما نمایشی است به شدت قوی که بازی جناب خطیبی در نقش جوان کم سواد بسیار عالی بر روی ایشان نشسته بود و متفاوت اجرا کردن همچنین خانم تیموریان که خب مثل همیشه درجه یک با اون صدای زیبا وقتی از شعرهای نرودا بازخونی میکردن و جناب اهنین جان که یک بازی خوش ریتم بگم بهتره که واقعا انتخاب درستی برای این نقش بود همچنین سرکار خانم مدنی هم خوش درخشید اما تن صداشون گاهی اوقات پایین بود .دکور کار هم ساده اما هوشمندانه بود از سه لوکیشن که خب در یک پرده به خوبی و بهینه و کاربردی بود .
حتی اگر کسی راجب به نرودا چیزی نمیدانست هم باز نمایش برایش جذاب بود و قابل فهم .و همه اینها در نهایت نشان از مترجمی خوب جناب جلالی از کتابی از فرهنگ بسیار دور و تبدیل شدن به یک نمایش فارسی عالی رو دارد.
خسته نباشید شب عالی رقم زدید ❤️