در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | Niloufar درباره نمایش رویای یک شب نیمه تابستان: با سلام، امشب بعد از حدود یکسال به تماشای این تاتر رفتم. خیلی خوب بود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:04:50
با سلام، امشب بعد از حدود یکسال به تماشای این تاتر رفتم. خیلی خوب بود و بسیار لذت بردم، بازی عزیزان بسیار خوب و مجذوب کننده بود. چیزی که منو به تماشای این نمایش جلب کرد اول نام جناب کوشکی برای کارگردانی نمایشی از ویلیام شکسپیر و بعد هم آمار بالای مصدومیت بازیگران در اجرای قبلی!!!!!.
صحنه به این کوچکی و با این ارتفاع از سطح زمین و تعدادی حفره های جنی!!! آمادگی بدنی زیادی میخواد، دست مریزاد واقعا لذت بردم.
اما دو نکته واقعا آزار دهنده بود: یکی مشاهده چند بچه کوچک در بین تماشاگران. نمی دونم چرا برخی والدین اصرار دارند که لذت بچگی کردن را از بچه ها بگیرن.
دوم خانمی که در کنارم نشسته بود و از اول که نمایش شروع شد مشغول چک کردن پیامهای تلگرامشون بودن که علیرغم تذکر، فقط لطف کردن و نور موبایلشونو رو کم کردن. آخه عزیزم تو که نمی تونی از تلگرام دل بکنی، چرا این همه هزینه می کنی، موجب ترافیک خیابان ها میشی، بعد هم میای تو سالن مزاحم بقیه میشی.
از هشدار جناب کارآمد هم برای نیمکت های کناری بسیار متشکرم. همین تذکر باعث شد که جای مناسبی را انتخاب کنم و از تماشای نمایش لذت بیشتری ببرم. من ردیف آخر نشستم و کاملا به صحنه تسلط داشتم و البته گرم هم نبود.
خوشحالم که تونستم کمکی کنم و اگر سالن گرم نبود که دیگه عالی و ممنون از تئاتر مستقل که در جهت بهبود وضعیت سالن اقدام کرده
۰۸ مرداد ۱۳۹۸
با سلام. آقای محسن فکر کنم همینطوری پیش بره اگر پوستری با عکس یه گربه روی شیروانی!!! پخش بشه، باید شاهد حضور گسترده کودکان (بیشتر از بزرگسالان) در سالن سینما یا تاتر مزبور باشیم!!!!!!!!!
۰۸ مرداد ۱۳۹۸
:))..... خدا صبرمون بده...... ما هم می ریم تئاتر حسن کچل می بینیم جاش.....
۰۸ مرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید