در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پریس.گلشن درباره نمایش فرشته تاریخ: #فرشته_تاریخ یک تئاترِ تئاتری! نمایشی که در اون قصه دو فیلسوف و نظریه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:31:36
#فرشته_تاریخ
یک تئاترِ تئاتری! نمایشی که در اون قصه دو فیلسوف و نظریه پرداز و بزرگ تئاتر روایت میشه : #والتر_بنیامین و #برتولت_برشت . که شخصیت ... دیدن ادامه ›› اصلی والتر بنیامینه و ما شاهد داستان ساعات پایانی زندگی او هستیم در این میان سفرهای زیادی با او در زمان و خاطراتش میکنیم اما مدام میفهمیم که اکنون در چه زمان و مکانی هستیم.
فرشته‌ی تاریخ به نویسندگی و کارگردانی #محمد_رضایی_راد یک تئاتر اپیک درمورد تئوریسین تئاتر اپیکه.
ارجاعات زیادی توی متن هست که اگر مطالعاتی در مورد فلسفه و تئاتر و همینطور تئاتر اپیک و تحولی که برشت در این هنر بوجود آورد داشته باشیم از تماشاش لذت خواهیم برد و دچار سردرگمی و نفهمیدن ارتباط اسامی و داستانها نمیشیم . اگر هم اطلاعاتی نداشته باشیم میتونه مارو ترغیب کنه به جستجو و خواندن در این زمینه ها.
طراحی صحنه‌ی بسیار هوشمندانه و عملکردی که پاسخگوی کامل نیازهای این نمایش بود قابل تقدیره. (#شایلان_عشایری)
استفاده از شعر و داستانگویی ‌های شخصیت‌ها، فاصله گذاری‌های درست که به ما یادآوری میکرد درحال تماشای تئاتریم و بهتره بیش از حد غرق ترحم و همذات پنداری نشیم، وجود گروه همسرایان به سبک اپیک ، ژشت‌های تکرار شونده و لو دادن پایان داستان در اوایل نمایش همه و همه ویژگی‌های درست یک تئاتر اپیک هستن که توی فرشته‌ی تاریخ شاهدش هستیم.
بازی‌های درخشان #میلاد_رحیمی و #میلاد_شجره بی‌نقص و ماندگار در تاریخ تئاتر ایران هستن و #رضا_بهبودی هم همیشه اعتبار یک نمایش به حساب میان.
زمان طولانی نمایش تنها مساله‌ایه که ممکنه مخاطب عام(که احتمالا فقط بخاطر اسم #باران_کوثری به تماشای این نمایش میرن) رو خسته کنه و در انتها میزان رضایتش به قدری که باید نباشه .

برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید