در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | صادق طالع درباره نمایش اتینا: قبل از هرچیز بسیار از تاخیر 20 تا 25 دقیقه ای اول نمایش آزرده شدم و ای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:56:46
قبل از هرچیز بسیار از تاخیر 20 تا 25 دقیقه ای اول نمایش آزرده شدم و این نبود نظم بسیار دید بدی از نمایش در من بوجود آورد.
بازی: بازی ها دلنشین و لذت بخش بود و آقای تفتی انرژی زیادی گذاشته بودن و بازی زیبایی داشتن (البته با توجه به شخصیت بی بعد کاراکتر دایی) تا جایی که در یک ربع انتهایی نمایش خستگی شون قابل مشاهده بود.
داستان: مهم ترین ضعف این نمایش داستان بسیار سطحی و بی هدف بود. کمدی کار در حد پشم و تگری و شاشیدن در باغچه بود و هیچ طنز ملایم و قابل تعملی در کار دیده نمی شد، که البته باعث ریسه رفتن تماشاچیان هم می شد. دیالوگ ها همه سطحی و فراموش شدنی بودن و تنظیم شده بودند تا آقای دایی تیکه ای بپرونه به یکی از بازیگر ها برای خنده ی تماشاچیان.
نور: بازی ی زیادی با نور انجام نشده بود بجز چند صحنه کوتاه و رورانس، اما مشکلی هم احساس نمی شد و مناسب بود بنظرم.
موسیقی: اکثر نمایش آهنگ عروسی در پس زمینه شنیده می شد و اگرچه به فضاسازی کمک می کرد اما هیچ چیزی به نمایش اضافه نمی کرد و ای کاش که از اون بهتر استفاده می شد و کمی خلاقیت چاشنی اش میشد.
صحنه و لباس: به نظرم مناسب بودن و با روایت خطی داستان هم خوانی داشت. بعضی ها می گفتن که کلیشه ای هست اما بنده موافق نیستم و فکر می کنم که ... دیدن ادامه ›› لزومی نداره در هر اجرا چرخ دوباره اختراع بشه.

پ ن: چند بار ضربه خورد به قفس پرنده ها و باعث ترس اون ها شد که دوست نداشتم و بسیار بی مورد بود.
پ ن 2: دوستان درباره ی مسخره کردن اقلیت ها جنسی و قومی گفته بودن. بنظرم این موارد صرفا برای دادن شخصیت به کاراکترها استفاده شده بود (که موفق نشده بود) و داستان هیچ حرفی در رابطه با خودشون نداشت که بزنه.

در کل نمایش برای اکثریت مردم جذاب و لذت بخش خواهد بود و خواهند خندید.