در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سها تابان درباره نمایش لانچر ۵: دیشب کار رو دیدم به قدری از متن و کارگردانی و برخی بازی ها لذت بردم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:23:22
دیشب کار رو دیدم

به قدری از متن و کارگردانی و برخی بازی ها لذت بردم که دلم نمیاد این نکته رو نگم که کاش ، کاش و کاش بازیگر نقش سروان شایستگان از قدرت بیان بهتری برخوردار بودند و روی بیان شون بیشتر کار می کردند ، متاسفانه لحظاتی بود که اصلا متوجه دیالوگ هاشون نمی شدیم ، گاهی دیالوگ های خورده میشد... البته بازی عالی و درخشانی داشتند ، بخصوص در اوج ها...عالی بودند. و چون نقش اصلی بودند و درخشیدند در نقش شون ، دلم نیومد که این نکته رو یادآور نشم. و البته چون در بیشتر میزانسن ها بازیگرها نیمرخ بودند( و بخصوص شخصیت سروان ) این عدم رسا بودن دیالوگ بیشتر به چشم می اومد.

من بی نهایت از کار لذت بردم. بخصوص از سکوت های بجا در زمان و مکان درست در اجرا، من کلا به دنبال سکوت ها در تاتر هستم، و چقدر چسبید، چقدر چسبید سکوت های این اجرا... چقدر برخی شخصیت پردازی ها عالی بود ، عالی ، چقدر کارگردان درست و بجا دست به انتخاب بازیگر زده بود ، و چقدر بازیگران درست و خوب هدایت شده بودند و روی تحلیل شخصیت هاشون کار ... دیدن ادامه ›› کرده بودند.

خدا قوت به تمامی عوامل اجرا ... ممنونم که منو درگیر متن و اجرا کردید و ایده های خوبی برای کارهای خودم به من دادید

با احترام

پانوشت : البته صدای خش خش کاغذ خوراکی که در سکوت تاتر در قسمت تماشاچی ها بلند شد تمرکزم رو از صحنه گرفت و منو خیلی شاکی کرد !
به نظر من بیان ایشون خوب بود واقعن و اینو در نظر بگیرین که بار اصلی داستان و دیالوگ ها رو دوش ایشون بود و این خیلی سنگین میکنه کار ایشونو
۰۵ شهریور ۱۳۹۸
برقرار باشید جناب موسوی

و سپاس از لطف و توجه‌تان( ایموجی گل)
بیشتر از یکدیگر خواهیم خواند

با احترام
۰۷ شهریور ۱۳۹۸
سها بانو به گیرنده های خود دست نزنید ؛) یکی از خصوصیات لهجه یزدی دقیقا همین تند حرف زدنشونه وگرنه گویش خاصی ندارن که متوجه اصل مطلب نشید ولی خب همین نکته برای دوستانی که خیلی با یزدی ها معاشرت ندارن گیج کننده است :)
۱۰ شهریور ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید