در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | راد زارع درباره نمایش خاندان چن چی: بسیار عالی، بسیار عالی و بسیار عالی بدون اغراق اصلا انتظار چنین اجر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:25:49

بسیار عالی، بسیار عالی و بسیار عالی
بدون اغراق اصلا انتظار چنین اجرایی را نداشتم. البته به این معنی نیست که نقایص کار را نادیده گرفت اما اصلا نقایص این نمایش در حد و اندازه ای نیستند که سنگینی وزن این اجرای خوب را تحت تاثیر قرار بدهند. یک چنین نمایشی با چنین موضوعی مهم و از آن مهمتر نویسندگانی توانمند، بدون اغراق جرأت اجرا می خواهد و من، تمام قد به احترام این اجرا و این تیم می ایستم.
خیلی خیلی خوشحالم که فرصت نمایش هنوز باقی مانده و قدر مسلم یکی دو بار دیگر این اجرای خوب را به تماشا می نشینم.
با اجازه کارگردان اثر که در انتهای نمایش اشاره فرمودند نقدشان کنیم، تلاش می کنم نقدی انجام دهم اما تأکید می کنم این نقد اصلا به معنای زیر سوال بردن این اجرای خوب نیست.
نورپردازی جای کار بیشتری داشت. می توانست با ترکیب بندی های بیشتر صحنه ای که لوکرشیا و چن چی بر سر مهمانی شب گذشته شان بحث می کردند بهتر باشد. و یا همان صحنه مهمانی چن چی که به گفته خودش به مجلس قاتلان تبدیل شد می توانست هم خشونت بیشتری داشته باشد و هم ترس بیشتری به ذهن تماشاگر تزریق کند. ... دیدن ادامه ›› انتخاب برخی موسیقی ها بسیار خوب بود اما برخی دیگر می توانست بهتر باشد. به نظرم ایرادی نداشت از کارهای معروف و یا حتی صحنه های معروف فیلم های با این ژانر گزینش می شد. سالن به نظرم در پخش موسیقی مشکلات زیادی داشت، پایین و بالا رفتن تُن صدا مناسب نبود و بعضا تا اندازه ای آزاردهنده بود.
اما ظرافت های کار بسیارند و واقعا دیدن این کار را به دل آدم می نشاند؛ تمپوی بازیگران در تک تک صحنه ها فوق العاده است و تماما حس و حالی که باید به تماشاگر القا کند را القا می کند. لبخند خشک، تلخ و پرمعنی اهریمن در صحنه آخر که حاکم زمانه شده... و یا ضجه افراد خانواده چن چی در همان صحنه، یا شستن دست نماینده پاپ در ظرف آب و گول زدن فرزند چن چی که اشاره به محاکمه مسیح (عدالت به زمین آمده) توسط پونتیوس پیلاطس داشت، و یا استفاده از لباس کشسان قرمز و ترکیب بندی آن با نور از پشت و بالا که مشخصا یک پیام سرراست را به بیننده منتقل می کند و ... و ... و ... زیاد است نقاط مثبت و خوب این اجرا.
فقط تلاش می کنم تمام صحبتم را در یک جمله خلاصه کنم:
یک نمایش تحسین برانگیز...
میترا و س محمدی این را خواندند
امین سعدی، رویا م و بهروز صیامی این را دوست دارند
طی هماهنگی های صورت گرفته مسائل ناشی از صوت تا حدود بسیار زیادی برطرف گردید سپاس از توجهتان
۲۸ شهریور ۱۳۹۸
ممنون
۳۱ شهریور ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید