در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | دایِه*: #پست موقت همیاری تیوال،بنده به شخصه نمی‌دونستم بعضی از کاربران خط قرم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:36:40
#پست موقت
همیاری تیوال،بنده به شخصه نمی‌دونستم بعضی از کاربران خط قرمز شما هستند و حتی شوخی هم نمیشه باهاشون کرد چه برسه به انتقاد،قبلنا فکر می‌کردم به خاطر سود و منافع مالی سایتتون فقط گروه‌های نمایشی خط قرمزتون هستند ولی ظاهراً کاربرهای خاص هم اضافه شدن به این حریم امن شخصیتون!!!!الان ناراحت نیستم که کامنتم رو هاید کردید،عصبانی هم نیستم از دستتون چون به نظرم بیشتر غم انگیز و قابل ترحم هستید،ولی انقدر شهامت داشته باشید که بجای هاید،کامنتها و پستها رو کلن حذف کنید تا ما مثل احمق‌ها با دیدن کامنتهامون فکر نکنیم که کماکان هستند و اتفاقی براشون نیفتاده.
#الهارک+#تیوالْک...!!!!!چه می‌دونم شاید ترکیبتون خوب باشه و جواب بده!!!
گویا دوستان جملگی از نمایش وقتی کبوترها ناپدید شدند مشعوف شدند و شروع به تمجید فرمودند
۰۳ مهر ۱۳۹۸
گروه همیاری (support)
درود بر شما
البته منظور ما صرفا انجام اموری در آینده نیست و همینک نیز اکانت‌هایی که با این رویکرد شناسایی شوند محدود یا غیرفعال خواهند شد.
۰۴ مهر ۱۳۹۸
درودی دوباره
چه خوب که به این مسئله توجه ویژه کردید ، فقط کاش در صورت امکان اطلاع رسانی پابلیک هم انجام بدید که از سوی بعضی کاربران خاص ما متهم به معاند ! بودن و حسادت ! و اینگونه القاب نشیم
سپاس فراوان
۰۴ مهر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید