در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | یاسی ایپکچی: دوستان عزیز تیوالی، در این مدت دو تا اتفاق خوب (البته به نظر شخصی من)
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:26:33
دوستان عزیز تیوالی، در این مدت دو تا اتفاق خوب (البته به نظر شخصی من) اتفاق افتاده:

اول اینکه نمایش "بداهه" که نظرهای مخالف رو سانسور میکرد و تاب شنیدن صدای مخالف رو نداشت، خوشبختانه در دوره جدید اجراشون به دیگر سایت های محترم کوچ کردند و به نوعی موضع و تکلیف خودشون رو در برابر تئاتر و مخاطبان روشن کردند. خواهشا اون دسته از کارگردانانی که تئاتر رو فقط برای بیزینس دنبال میکنن و دغدغه هنری و تجربی ندارند، لطفا از همون ابتدا در انتخاب سایت فروش و رویارویی با نقد مخاطبان دقت کنند، چراکه سانسور دیدگاه تماشاگران کار خیلی خیلی زشت و کودکانه ایه.

دوم اینکه نمایش دیگری که هم اکنون در حال اجراست و نقدهای مخالف را سانسور میکند، خیلی خیلی خوشحالم که با آن همه ستاره و ... استقبال ضعیفی از کار شده تا بلکه هنرمندان پرسابقه و پرمدعای تئاتر هم یاد بگیرند که تئاتر، ملک مورثی خاندانشان نیست! و هیچ چیز بدتر از غرور و خودبرتربینی نیست و سانسور دیدگاه تماشاگران کار خیلی خیلی زشت و کودکانه ایه.
البته لازم به توضیح نیست که حفظ حریم خصوصی بازیگران از بدیهی ترین و ابتدایی ترین مسائلی است که باید رعایت بشود و گذاشتن اسم سانسور بر آن از کج فهمی برخی از دوستان فرهیخته تیوالی نشأت می گیرد که از درک بدیهیات عاجز هستند و خود را در همه زمینه ها حتی زندگی شخصی افراد صاحب نظر می دانند مطمعنا این دوستان فرهیخته اگر می دانستند که چقدر مورد علاقه و احترام! آن دسته از دوستان کوچ کرده قرار دارند اینقدر وقیهانه به سرک کشی در زندگی شخصی بازیگران نمی پرداختند و وقت گرانبهای خود را صرف این کار عبث و بیهوده نمی کردند. ناگفته نماند که این تغییرات یا به قول دوستان فرهیخته سانسور! به شکل هنرمندانه و ماهرانه ایی صورت گرفت که خدای نکرده صدمه ای به آن دوستانی که بصورت منفعلانه تنها نظاره گر این سوء استفاده بودند وارد نشود و از بروز جنگ جهانی! دیگری جلوگیری شود. چنین بود و چنین نیز خواهد بود.
۰۳ آذر ۱۳۹۸
همیاری گرامی
گمانم پاک یا پنهان کردن نظرات دوستان آسیب‌ش بیشتر است. جز در موارد خاص که در موارد متعدد مذموم و نکوهیده است ( شامل الفاظ رکیک یا تفتیش در احوال شخصیه) در سایر موارد دلیل موجهی برای پاک کردن وجود ندارد.
اساسا مخاطبان دیگر در مواجهه با نظرات و گزاره‌هاست که به درست یا نادرست بودن آرا پی می‌برند و روحیه‌ی قیم مآبانه شما آن هم در این فضا دور از ادب و احترام است.
اجازه و فرصت بدهید سایر کاربران با خواندن پیام‌های دوستان محکی درست برای سنجش عیار دوستان مدعی فعالیت در عرصه اندیشه و هنر داشته باشند.
با سپاس و ارادت
۰۳ آذر ۱۳۹۸
اول که متنو خوندم خواستم حرفمو بزنم بعد پشیمون شدم الان با توجه به نظر همیاری میزنم حرفمو: گروه اجرایی نیست که سانسور میکنه تیواله که به طور سفارشی داره سانسور میکنه.
۰۴ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید