در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | mehdi Ghasemian درباره نمایش پنجاه پنجاه: تبریک میگم به آقای اسماعیل کاشی کارگردان جسور و خوش فکر که البته تجربه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:02:32
تبریک میگم به آقای اسماعیل کاشی کارگردان جسور و خوش فکر که البته تجربه های فرم گرای بازیگری شو در کارهای رضا ثروتی و دیگران بارها دیده بودم و تحسینش می کردم و این بار این نمایش فوق العاده رو دیدم ازش . یک پرفورمنس تلخ و دردناک با همراهی و هماهنگی کم مانندی نور و موسیقی و حرکت . دست مریزاد داره پرورش و رشد این همه بازیگر مستعد که بازی های تک تک شون خوب و قابل احترام بود . ای کاش این نمایش رو می شد در سالن بزرگتری اجرا کنند . بی شک دست کارگردان در بسط میزانسن ها و خلق فرم های بیشتر خیلی بازتر بود .
از دیدن این نمایش خیلی خیلی لذت بردم و به دوستانی که به نمایش های فرم گرا علاقه دارند، توصیه می کنم این فرصت رو از دست ندن . خودم دوباره هم می خوام کار رو ببینم . احساس می کنم بخش های زیادی از کار رو از دست دادم و باید دوباره ببینمش . درود بر شما!
مگه هِروی حرفاش و بازیش از ذهنِ من میره:(
۱۵ آذر ۱۳۹۸
از ذهنِ ما هم نمیره هیچوقت
۱۵ آذر ۱۳۹۸
اگه بگم چند بار دیدم و بازم میام باور نمیکنید:)
۱۶ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید