در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نیما علوی درباره نمایش قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی: خب عرض کنم که به دلیل تجربه ی بی نظیری که پس از دیدن نمایش شلتر داشتم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:54:41
خب عرض کنم که به دلیل تجربه ی بی نظیری که پس از دیدن نمایش شلتر داشتم ، نمایش قتل در موقعیت 35 درجه شمالی رو انتخاب کردم .
و خب در طول حدود ... دیدن ادامه ›› 110 دقیقه ی کار لذت بردم البته کم و کاست هایی وجود داشت ولی برام در زمره ی نمایش هایی که دوست دارم قرار میگیره
به نظرم اجرا یک متن جنایی خیلی قوی داره و خب غیر از اینم انتظار نمیره با این همه مشاور های مختلف :) متن خوب نوشته شده و در آوردن همچین اجرایی با این درام جنایی- معمایی روی صحنه تئاتر واقعا سخته که امین میری عزیز از پسش خوب براومده .
از نظر من کار دو بازیگر و دوبازی عالی و کامل کننده درام داره که بسیار در خوب بودن نمایش تاثیرگذارند.
بازی "امیرجنانی" واقعا قابل تحسینه چون اون کاراکتر سخت که میتونه بازی کردنش لب تیغ باشه به قدری درست داره اجرا میشه که کاملا احساس ترس و دلهره برای مخاطب شکل میگیره و در آورن اون صحنه های ترسناک روی صحنه جذاب و سخته که به بهترین شکل انجام شده .
بعد از بازی امیرجنانی میرسیم به بازی "وحید منتظری" که خب من کلا بازیشو دوست دارم :) ولی نکته ای که اینجا هست و برای من بازی اون رو هم قابل تحسین و متفاوت میکنه اینه که نقش یک مرد میانسال رو بازی میکنه که رگه هایی از لمپنیزم و عاشق پیشگی و کاسب کاری و توامان داره و تعلیق این که آیا اون بالاخره گناهکار هست یا نه با ریزبازی هاش به شدت خوب دراومده.
بقیه بازیهام به نظرم خوب هستند اما نقش "پانته آ ملکیان" پتانسیل و ظرفیت خیلی خیلی بالایی داره که به نظرم بازیگر عزیز خیلی از عهده ی نقش برنیومده تو کامنتای قبل هم خوندم و موافقم که شاید انتخاب اشتباه بوده .
طراحی لباس خوب ، صحنه خوب ، نور خوب .
موسیقی عالی :)
قیمت بلیت نامنصفانه و بد .
من دیدن این کار و خیلی دلم میخواد پیشنهاد کنم ولی با این قیمت بلیت روم نمیشه :)))))
فقط بگم که دیدنش ارزشمنده ولی ...!
نیما جان خداروشکر رضایتت جلب شده و ممنونم بابت نکات مثبت و منفی که گفتی ،بلیت در مبالغ مختلف گذاشتیم که عزیزان بتونن راحت اجرا رو ببینن،تخفیف دانشجویی هم گذاشتیم برای دانشجویان،این نمایش بی نهایت هزینه داشته و البته بخشی از قیمت بلیت رو هم سالن اجازه بهمون نمیداد.
۱۶ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید