در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | من یک تماشاگرم درباره نمایش خانم آوازخوان کله طاس: دوشنبه ۹ دی ماه ۹۸ تعدادی از اعضای پویش #من یک تماشاگرم به تماشای این
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:37:53
دوشنبه ۹ دی ماه ۹۸ تعدادی از اعضای پویش #من یک تماشاگرم به تماشای این نمایش نشستند.
اجرا با حدود ده دقیقه تاخیر آغاز شد و در ابتدا حضور چند عکاس در سالن موجب شد تا تعدادی از تماشاگران درخواست کنند، با توجه به عدم امکان تمرکز در هنگام عکاسی از نمایش، به این موضوع رسیدگی شود که خوشبختانه با همکاری مسئول سالن با این درخواست موافقت شد و از عکاسی در اجرای عموم ممانعت بعمل آمد. البته پس از گفتگو با کارگردان محترم و توضیح ایشان مبنی بر اختصاص یک اجرا، ویژه ی عکاسان محترم، مشخص شد در این خصوص با گروه اجرایی هیچگونه هماهنگی انجام نشده بود! همچنین پیش از شروع نمایش پیام صوتی مناسب و متفاوتی برای رعایت نظم و سکوت و عدم استفاده از تلفن همراه در هنگام اجرای نمایش، پخش شد که همسو بودن این پیام با درخواست اعضای گروه #من یک تماشاگرم مایه مسرت و امیدواریست.
ورود تعدادی تماشاگر، پس از آغاز اجرا، موضوعی ست که انتظار میرود مدیریت محترم مجموعه با حساسیت بیشتری نسبت به آن نظارت کنند.
پس از اجرا در جلسه ای دو ساعته، ابتدا جناب حمیدرضا مرادی از علاقه و دغدغه خود نسبت به متن سخن گفته و توضیحاتی در مورد پروسه تمرین که در حدود یک سال به طول انجامیده، مطرح کردند و در ادامه، بازیگران حاضر در جلسه در مورد نحوه ی تحلیل کاراکترها و رسیدن به نقش توضیحاتی ارائه کردند.
همچنین جناب علی شیرمحمدی، تهیه کننده این نمایش، نکاتی در مورد همکاری و حمایت از گروهی جوان و پرتلاش ... دیدن ادامه ›› مطرح کردند.
در ادامه جناب مانی ابراهیمی بعنوان آهنگساز و نوازنده این اثر،از چگونگی ساخت موسیقی این اجرا، با توجه به جلسات تمرین و الهام گرفتن از اتمسفر کار، سخن گفتند.
برای این گروه جوان که از ابتدای راه دغدغه ی اجرای شایسته داشته و به توجه به حقوق تماشاگران تاتر، اعتقاد دارند آرزوی پیروزی داریم.
#من یک تماشاگرم
تا پایان اجرا از گوشی موبایل به هیچ وجه استفاده نمی کنم
با حفظ سکوت، به اجرای نمایش احترام میگذارم
بعنوان عکاس تاتر ، موازین عکاسی در سالن نمایش را رعایت میکنم
می‌دانم که سالن نمایش محل خوردن خوراکی و تنقلات نیست
به هنجارشکنان، با احترام و آرامش تذکر میدهم
ما تماشاگران و هنرمندان به حقوق یکدیگر احترام گذاشته، آیین مقدس تاتر را ارج می نهیم
https://t.me/manyektamashaagaram
https://instagram.com/manyektamashagaram?igshid=gduyissiz116
https://www.tiwall.com/wall/post/211054
جناب کیانی به نظر من این کمپین داره اروم آروم خیلی چیزها رو تغییر میده و فرهنگ سازی میکنه و این اتفاق به آرامی رقم خواهد خورد ، در مورد افراد و رفتارهاشونم که نمیشه تغییر بنیادینی بوجود آورد، ولی رفتارهای رادیکالی به نظرم خوب نیست
۱۲ دی ۱۳۹۸
جناب کیانی بزرگوار ❤ من کاملا به تصمیم و احساستون احترام می زارم و کاملا درک میکنم
اما چند نکته عرض کنم شاید کمی وسوسه بشید
ما یکسال این متن تمرین کردم ، زیر نظر آقای جلال تهرانی ، پروفسور احمد کامیابی مسک و به گفته اساتید و دوستان سعی کردیم به درک و فهم درستی از این متن برسیم و رضایت اهل فن و دوستان تیوالی هم تایید ابن نکته هست و ما تمام تلاشمان کردیم که اجرای درست و استانداردی از این متن سخت و پیچیده داشته باشیم
و در آخر شما برام عزیز و بزرگوارید و قطعا کم سعادتی من هست اگه تشریف نیارید
۱۳ دی ۱۳۹۸
در هر صورت شما عزیزید ❤
۱۴ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید