در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پویا سعیدی درباره نمایش لانچر ۵: دوستان عزیز سلام در رابطه با مسئله‌ای که درباره‌ی بلیت فروشیِ دوشنبه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:14:24
دوستان عزیز سلام
در رابطه با مسئله‌ای که درباره‌ی بلیت فروشیِ دوشنبه ۱۶ دی‌ماه امروز پیش اومد، متاسفانه ما هم مثل شما از این قضیه خبر نداشتیم و من بعدازظهر که با تماشاخانه صحبت کردم و پیگیری کردم اون‌ها هم اطلاع نداشتند. این یک اقدام خیلی خیلی عجیب از سمتِ تیوال بوده که من فردا باهاشون تماس می‌گیرم و مراتبِ اعتراض‌ شما رو به گوش‌شون می‌رسونم. این مورد کاملا بی سابقه بوده و بدون اطلاع به ما. چون ما به جز در روزهای آخر سالن سایه که به خاطر کمبود بلیت‌های مهمان خودمون پنج تا بیشتر از معمول سایت رو می‌بستیم دیگه ادر این ماه‌های اخیر این کارو انجام ندادیم تا حق کسانی که دوست دارن در جای خوبی از سالن اجرا رو ببینند ضایع نشه. و دو سه باری هم که پیش اومده بود در مستقل که گروهی بخوان رزرو از پیش بکنن، ما به تیوال گفته بودیم که چندتا از وسط و بیشتر از کنارها ببنده.

درمورد تخفیف وفاداری هم متاسفانه تیوال این که روزهای خاصی از هفته رو به این تخفیف اختصاص بدیم نپذیرفتن. ما قراره تخفیف گروهی بذاریم که شما عزیزان اگه باهم بخواین بیاین و کارو ببینید اگر گروه بشید از این تخفیف برخوردار بشید.

مخلص
گروه همیاری (support)
درود بر شما
موضوع به صورت دقیق بررسی شد و برای کاگردان محترم جناب سعیدی هم توضیح داده‌شد. این بلیت‌ها به تشخیص و توسط گیشه محترم مجموعه ایرانشهر (گویا برای یک مشتری سازمانی) صادر شده‌است و هیچ یک از پرسنل تیوال نه از آن آگاهی و نه در انجام آن دخالتی داشته‌است.

قطعا متوجه دغدغه به جای کارگردان محترم، کاربران عزیز تیوال و نیت درست گیشه محترم مجموعه هستیم و این‌دست مسایل را ناشی از عدم تبادل درست اطلاعات و هماهنگی می‌دانیم که گاه روی داده و ممکن است منجر به سوتفاهم یا عدم تفسیر یکسان از یک رویداد یا رویه شود.

همچنین درباره ... دیدن ادامه ›› تخفیف وفاداری،‌ علت اینکه تیوال روی این موضوع همواره پافشاری دارد که تخفیف وفاداری در صورت انجام محدود به روزها یا دوره خاصی از اجرا نشود، اجرای درست و معنی‌دار این تسهیلات برای کاربران مشمول آن است تا با آزادی و آرامش هر روزی امکان حضور دارند از این تسهیلات بهره ببریند و محدود به روز یا دوره خاصی نشوند.
۱۲ دی ۱۳۹۸
این اتفاق برای روز یکشنبه هم وجود داشت.
سه ردیف اول باکسهای میانی پر بودن
۱۴ دی ۱۳۹۸
بله دقیقا برای هفته ی پیش هم همین طور بود و پر بود
۱۵ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید