در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | من یک تماشاگرم درباره نمایش مشروع: دوشنبه ۹ دی ماه ۹۸ تعدادی از اعضای پویش #من یک تماشاگرم به تماشای نمای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:40:48
دوشنبه ۹ دی ماه ۹۸ تعدادی از اعضای پویش #من یک تماشاگرم به تماشای نمایش مشروع نشستند.
حضور تعداد قابل توجهی عکاس در لابی تماشاخانه و وجود انواع دوربینهای عکاسی، موجب حیرت بسیاری از تماشاگران در این اجرا شد!
پیش از شروع نمایش در گفتگو با کارگردان محترم، نسبت به حضور این تعداد عکاس پرسش و اعتراض شد که با توضیح ایشان مبنی بر «تعاملی» بودن اجرا و همچنین اطمینان خاطر بابت اینکه این دوستان حتما شرایط سالن نمایش را مراعات خواهند کرد، به استقبال نمایش رفتیم ولی متاسفانه از همان ابتدای نمایش صدای شاتر و نور دوربین تعدادی از عکاسان گرامی که البته بعضی همزمان مشغول فیلمبرداری با موبایل نیز بودند، موجب عدم تمرکز و در پی آن درخواست برخی تماشاگران مبنی بر رعایت شرایط شد که البته هیچگونه همکاری برای بهبود شرایط، توسط این دوستان انجام نشد. البته حضور جناب معطریان بعنوان یک عکاس حرفه ای و با اخلاق بازهم ثابت کرد که امکان عکسبرداری در سالن تاتر، بدون مزاحمت برای تماشاگران وجود دارد.
علیرغم اتمام اجرا در ساعات پایانی شب، اعضای محترم گروه اجرایی در جلسه با تماشاگران شرکت کرده و به پرسشهای آنها پاسخ دادند. ابتدا جناب آریان رضایی توضیحاتی در مورد چرایی به صحنه بردن اجراهای تعاملی و دلایل لزوم چنین گفتگوهایی در جامعه، مطرح کردند و سپس بازیگران در خصوص چالشهای این نقش و تفاوت بازی در نمایشهای تعاملی با سایر اجراها، مطالبی عنوان کردند.
از نکات مهم و دلنشین این جلسه حضور سرکار خانم رویا تیموریان و همراهی ایشان بعنوان یک تماشاگر در این اجرا بود. نظرات و همراهی ایشان بعنوان ... دیدن ادامه ›› یک تماشاگر، برای اعضای این پویش، بسیار ارزشمند و به یاد ماندنی بود.
برای این گروه پرتلاش و خلاق آرزوی پیروزی و سلامتی داشته و بابت شرکت در جلسه گفتگو سپاسگزاریم
#من یک تماشاگرم
تا پایان اجرا از گوشی موبایل به هیچ وجه استفاده نمی کنم
با حفظ سکوت، به اجرای نمایش احترام میگذارم
بعنوان عکاس تاتر ، موازین عکاسی در سالن نمایش را رعایت میکنم
می‌دانم که سالن نمایش محل خوردن خوراکی و تنقلات نیست
به هنجارشکنان، با احترام و آرامش تذکر میدهم
ما تماشاگران و هنرمندان به حقوق یکدیگر احترام گذاشته، آیین مقدس تاتر را ارج می نهیم
https://t.me/manyektamashaagaram
https://instagram.com/manyektamashagaram?igshid=gduyissiz116
https://www.tiwall.com/wall/post/211054
از همه چیز جذاب تر لایو اینستاگرام بود که خیلی تعاملی از راست تا چپ صحنه با دو دوربین بر دوش یک موبایل سون پلاس تصویر برداری میشد
اما آنقدر حرفه ای انجام شده بود که کارگردان محترم متوجه انجامش نشده بودند و فقط مخاطب آگاه متوجه شده بود که البته تذکر چند مخاطب هم افاقه نکرد
۱۳ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید