در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مریم عباسی: سلام دوستانِ زیبای من: یکی از علاقه های من، شنیدن معروف ترین تلفن‌های
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:00:33
سلام دوستانِ زیبای من:
یکی از علاقه های من، شنیدن معروف ترین تلفن‌های ۹۱۱و تلفن های برج مراقبِ فرودگاه با خلبان هاست! گاهی خنده دار و گاهی بسیار غمناک هستند.
یکی از غم انگیزترین تلفن‌های ۹۱۱ که تا به حال شنیدم، تلفنِ Debra Stevens به ۹۱۱ می‌باشد و dispatcher ای که جوابِ تلفنِ دبرا را می‌دهد، زنی به نامِ Donna Reneau می‌باشد.باید اضافه کنم دونا، در آخرین شیفتِ کار خود است، چون دو هفته قبل، از کارش استعفا داده است و این آخرین روزِ کاریِ او به عنوانِ dispatcher می‌باشد.
داستان از این قرار است که دبرا در ماشینش قرار دارد و اسیرِ یک سیلِ ناگهانی شده است، و نمی تواند از اتوموبیلش خارج شود. در این تلفنِ ۲۲ دقیقه ای قبلِ غرق شدنِ دبرا در ماشینش، استرس و ترسِ دبرا از مرگ و بی احساسیِ دونا رو شاهد هستین. دونا در دقایقِ اخرِ زندگیِ دبرا، با او بدور از هر گونه empathy و emotion صحبت می‌کند .
این تلفن همیشه برای من سؤال‌های زیادی را مطرح می‌کند، در موردِ انسان‌ و پیچیدگی هایش و از همه مهم‌تر، حساس بودنِ بعضی مشاغل!!!
این لینکِ تلفن ۲۲ دقیقه ای در یوتیوب:
https://youtu.be/731o6Djjtz4
بیایید در سالِ جدید، در هر شغلی که قرار داریم، فراتر از وظیفه عمل کنیم و همیشه انسان باشیم. دوستتان دارم عزیزان.
Negin Fooladi و امیر مسعود این را خواندند
امیرمسعود فدائی، نیلوفر و پویا فلاح این را دوست دارند
چه عجیب! تا حالا به گوش دادن به چنین چیزهایی فکر نکرده بودم !
۰۳ فروردین ۱۳۹۹
نیلوفر درود
وقتی تو موقعیت آدم ربایی باشی و دزد رو حین دزدی بگیری ، وقتی پای تصادف جرحی و فوتی باشی و گزارش بنویسی ، وقتی وسط درگیری جمعی با سلاح سرد باشی و... دیگه سر نمیشی نابود میشی و مثل خوردن قرص تو ماتریکس دیگه برگشتی نیست
و....
۰۴ فروردین ۱۳۹۹
محسنِ گرامی،
در پاراگرافِ دوم، خیلی دیگه نگاهِ ظالمانه ای به اینجور افرادِ درگیرِ این نوع مشاغل، انداختین دیگه آخه! خیلی خیلی کلی گفتین!
ممنونم گلم
۰۴ فروردین ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید