در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیر عسگرزاده درباره مستند صحنه‌هایی از یک جدایی: درود فراوان بر وحید صداقت، مستند ساز خوب ایران "صحنه هایی از یک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:14:14
درود فراوان بر وحید صداقت، مستند ساز خوب ایران
"صحنه هایی از یک جدایی" مستند زیبایی است. حوصله تان را سر نمی برد و در سایه ی نام پر طمطراق اصغر فرهادی و جوایز بین المللی او پنهان نمی شود. با آن که کلیت مستند در ستایش فلیم "جدایی" است، اما کار را به مجیز و تملق گویی، اطناب و اغراق نمی کشاند. به عبارت دیگر، مهر مستندساز خوش ذوق خودش را دارد. فصل بندی ها با نمای موتیف وار نیمه روشن دستگاه کپی، هوشمندانه انتخاب شده است. شروع و پایان فیلم (مصاحبه با اصغر فرهادی) به زیبایی، فصل های میانی فیلم را به یکدیگر پیوند می دهد.
"صحنه هایی از یک جدایی" هدیه ایست به دوستداران فرهادی تا از پشت صحنه ی مشهورترین فیلم او سر درآورند، رموز کار کردنش با بازیگران را از نزدیک شاهد باشند و نحوه ی شکل گیری ایده و ساخت فلیمش را از زبان صمیمانه و دوست داشتنی خود فرهادی بشنوند.
به باور شخصی من، "صحنه هایی از یک جدایی"، حضورش برای تاریخ سینمای ایران واجب و لازم است و برای تمام سینما دوستان، مایه شادی و قدردانی است. از آقای وحید صداقت تشکر می کنم.