در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مسیح حیدری زاده درباره نمایش برلین ۱۰:۱۰: در ابتدا چیزی که خیلی خوب به چشم میاد تیزر، پوستر و عکس های این اجرا ه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:11:49
در ابتدا چیزی که خیلی خوب به چشم میاد تیزر، پوستر و عکس های این اجرا هست که واقعا به خوبی طراحی شده و بیش از هر چیز دیگری تا قبل از دیدن اصل نمایش، من را مشتاق دیدن آن کرد. و بعد از آن طراحی خیلی خوب لباس بازیگران و گریم‌هایی هست که به کاراکترهای این نمایش خیلی خوب منطبق هستند.
جای تقدیر از خانم حاجی زینل است که از تعدادی دانشجو و اجرا اولی، چنین اجرای قوی و موفقی حاصل کردند. که البته تلاش این بازیگران جوان به همراه عوامل دیگر پشت صحنه در این موفقیت و Sold Out شدن ها تاثیر داشته اند. به نوعی می توانم بگویم این بازیگران با یکی از بهترین ها، اولین گام خود در زمینه هنر و زندگی هنری را به خوبی و خیلی بلند برداشتند. امیدوارم در ادامه با انتخاب های صحیح این موفقیت را ادامه بدهند.
صدای قوی بازیگران، بخصوص شماره 7 (نابت شفائی) هرچند حضوری کوتاه داشت، اما از نقاط قوت این کار به شمار می رود. موسیقی زنده که یکی از خصیصه های اصلی کارهای خانم حاجی زینل و آقای صفری است، به همراه دکور کاملا مینیمال اما کافی، نیز برای من بعنوان مخاطب خیلی جذاب بود.
بنظرم سناریویی با این قدرت، در صورتی که امکانات کافی را در اختیار داشته باشد می تواند به صورت فیلم کوتاه، و یا حتی بلند ساخته شود. و این خاصیت نوشته های علی صفری است که بنظرم میداند چه چیزی بنویسد و قدرت کارگردانی خانم حاجی زینل که میتواند متنی به این خوبی را در هر اندازه ای و با بازیگرانی حتی کم تجربه، با قدرت روی صحنه ببرد و از آنها ستاره بسازد.
بنظرم امتیازی که به این اجرا داده شده کاملا در جواب تمامی زحماتی است که متحمل شده اند. برای این دوستان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اجراهای ... دیدن ادامه ›› موفق دیگری نیز از همه آنها شاهد باشیم. از صمیم قلب احساس می کنم هر دوست هنرمندی که این اجرا را دیده باشد حداقل یکبار به این فکر کرده است که ای کاش جزو تیم اجرایی و بازیگران آن باشد. حتی فکر می کنم این اجرا انقدر جذاب بود که می توانست در بستری بهتر با زمان طولانی تری اجرا شود.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید