در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | دور زمین: آب و هوای کانادا یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی و جالب توجه کانادا، چها
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:49:09
آب و هوای کانادا
یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی و جالب توجه کانادا، چهار فصل بودن آن است. هر کدام از فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان جذابیت‌ها و مشخصات خاص خودشان را دارند: منظره‌های طبیعی که همیشه در حال تغییر و دگرگونی هستند، دماها و وضعیت‌های آب و هوایی متفاوت و شاید مهم‌تر از همه قیمت تور کانادا که در هر فصل از سال متفاوت است. وضعیت آب و هوا و شدت تغییرات دمایی برای هر کدام از این فصل‌ها در جاهای مختلف کشور متفاوت است.
https://bestcanadatours.com/post/%D8%A2%D8%A8-%D9%88-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7

ساحل غربی کانادا، جایی که استان بریتیش کلمبیا و شهر ونکوور در آن قرار گرفته‌اند، در تمام طول سال آب و هوایی متعادل و دلپذیر دارد. در این بخش از کشور تغییرات فصل‌ها آن چنان به چشم نمی‌آید. به طور کلی می‌توان گفت ساحل غربی، تابستان‌های نه آن چنان گرم و زمستان‌های نه آن چنان سرد دارد، به خصوص اگر با شهرهایی مانند تورنتو و مونترال مقایسه کنیم.

هر چه قدر به سمت شمال پیش بروید (که البته در کانادا می‌توانید خیلی خیلی به سمت شمال بروید)، هوا سردتر و بارش‌های باران و برف شدیدتر می‌شود. ... دیدن ادامه ›› در ضمن بسیاری از شهرها و مقصدهای محبوب گردشگری در کانادا به آب نزدیک هستند، در نتیجه هوا در این مناطق خنک‌تر بوده یا به شکل شدیدتر و سریع‌تری افت می‌کند.
امیر مسعود این را خواند
حسین مجتهدی، neda moridi و subscene farsi این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید