در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | لیدی تئاتر درباره نمایش شب / خارجی / یرما: نمایش شب/خارجی/یرما اولین اجرای تعدادی هنرجو بعد از گذراندن کارگاهِ از
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:19:26
نمایش شب/خارجی/یرما اولین اجرای تعدادی هنرجو بعد از گذراندن کارگاهِ از ایده تا اجراست. یرما زنی که نمی تواند بی فرزندی خویش را بپذیرد و با تلاشی دیونه وار در پی رسیدن به خواسته خود است و همین وی را به سمت رفتارهای غیرمنطقی فزاینده ای سوق می دهد.
در حین اجرای نمایش، بازیگران تلاش می کنند لحظاتی از زندگی واقعی شخصی خود را بیابند. همین تلفیق و تعامل بین واقعیت و مجاز، به نمایش جان می بخشد و فضای همذات پنداری را به خوبی برای تماشاگر ایجاد می کند.
طراحی لباس ها، موسیقی و اصوات استفاده شده و همچنین حرکات بدن بازیگران در نهایت سادگی و یادآور جغرافیای متن اصلی یعنی اسپانیا میباشد. همین یادآوری ها تفاوت و شباهتهای بین داستان شخصیت ها و داستان واقعی زندگی شخصی بازیگران را پررنگتر می کند.
بازی بازیگران کاملا هنرجویانه است، هنرجویانی که می توانیم آینده ای درخشان برای آنها متصور باشیم.
نمایش ریتم بالارونده ای دارد و هر چه در آن جلوتر می رویم، تماشاگر بیشتر و بیشتر به قلب داستان شخصیت ها و داستان زندگی شخصی بازیگران کشیده می شود و همین امر جذابیت اجرا را برای مخاطب افزایش می دهد.
جــاســا این را خواند
شاهین، دور زمین، شکیبا عسگری، ali mn، صدف محسنی و عاطفه غضنفری این را دوست دارند
برچسب افشا؟؟؟
۰۵ خرداد ۱۴۰۰
??❣
۰۵ خرداد ۱۴۰۰
سجاد باقری (sajjadbagheri)
????
۰۵ خرداد ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید