در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مرجان نیارکی درباره نمایش غلامرضا لبخندی: من این نمایش رو دیدم ، نمایش خوبی بود ، کامنت ها گویای درخشانی کار هست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:35:38
من این نمایش رو دیدم ، نمایش خوبی بود ، کامنت ها گویای درخشانی کار هست ، اما یک نقد دارم به کار
آیا کارگردان با علم حقوق آشنایی داره ؟ آیا تحقیقات میدانی کرده؟ آیا ناصر کاتوزیان و بهمن کشاورز رو میشناسه ؟
وکیل غلامرضا آخر صحنه ایستادن و گفتن من مجید غلامی هستم !
از اول تا آخر نمایش غلامرضا تمام قتل ها رو به گردن مجید غلامی انداخت که گفته شد موجود خیالی ذهنی اش بوده . بعد آخر نمایش وکیل اومدند و گفتن من مجید غلامی هستم !
ذهنیت حداقل در چند نفری که اطراف من بودند و باهم صحبت می کردند این بود که نویسنده خواسته بگه کشت و کشتار ها همه زیر سر این وکیلاس!یا وکیل ها هم یه مجید غلامی هستن !
متاسفانه در سریال های ایرانی که سرایتش به تئاتر رو با این نمایش دیدم که چهره ی وکیل رو تخریب می کنند و این از عدم آگاهی هاست ، که پیش از این پرستاران و پزشکان رو قاتلان جامعه معرفی می کردند و با شیوع کرونا کمرنگ شد .
نباید نویسنده برداشت خودش رو از جامعه ای به این صراحت وارد می کرد چرا که برداشت های غلط نویسنده می تونه کل نمایشنامه رو بی اعتبار کنه
حسین تاجیک و سپهر این را خواندند
کهبد تاراج و محسن طاهری منش این را دوست دارند
متاسفانه باید بگم شمارو اطرافیان هیچی از کانسپت متوجه نشدید
زیرا اصلا ما نقش وکیل نداریم
۰۷ آبان ۱۴۰۰
نام وکیل هم اومد ، استفاده ازیک بازیگر برای کاراکتر دادستان و مجید غلامی که قاتل تمام قتل ها رو به او نسبت داد و خودش رو همدست می کرد ، کسی که گفته شد ساخته ی ذهن غلامرضاست ، فقط این ذهنیت رو به مخاطب میده که این انتخاب کارگردان بدون قصد نبوده .
اطرافیان من هم تعدادی جوان احتمالا دانشجوی تئاتر بودند که بین پچ پچ ها هم نظر بودند و از دوستان من نبودند که هم فکر من باشند ، عده ای از افراد جامعه بودند.
شما هنرمند هستید بهتره کمی ظرفیت انتقاد پذیری تون رو بالا ببرید
۰۸ آبان ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید