در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | saba azar درباره نمایش مانستر: دور اول اجرای گروه رو دیدم، عالی بود عااااااااالی به معنای واقعی. ترس
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:46:42
saba azar (sabaazar)
درباره نمایش مانستر i
دور اول اجرای گروه رو دیدم، عالی بود عااااااااالی به معنای واقعی. ترس و اضطراب رو خوب حس کردم و تا جایی که به یاد دارم بازی خانم رضی رو خیلی دوست داشتم و البته بازیگران آقا هم عالی بودن.
طراحی صحنه و به خصوص رنگ لباس ها رو دوست داشتم و امیدوارم بازهم بدرخشید. نمایشنامه هم که خب عالی بود از نظرم من کم و کاستی نداشت و روند آغاز تا پایان خوبی داشت. من لحظه های نمایش رو کامل با هیجاناتش حس می کردم و جزو آثاریه که بعد از گذشت تقریبا یکسال و اندی و بلکه بیشتر هنوز این اثر در خاطرم کاملا ماندگاره. از سالن راضی آمدم بیرون.
راستش اسم اقای افشاریان که پای تهیه کنندگی خورده بود،‌ فکر کردم باز یه کار پراکنده تک گو برای هیجانی کردن مخاطب و جذب درآمده.. اما بی اغراق این اثر آقای شاهونه کاملا متفاوت از روال اثار تهیه کننده بزرگوار و عزیز هست.
در کل از نظر من امتیازی که در بالای صفحه درج شده باید بیشتر باشه، یک توصیه جدی اندکی با انصاف تر بزرگواران عضو تیوال رفتار کنند و کمتر پیج ها و امتیازها رو ناعادلانه پایین بیاورند.
لطفا با دیدن آثاری که صرفا برای جذب درآمد نیست و بلکه کاملا هنرمندانه است از تئاتر و گروه های تئاتری حمایت کنیم.
امیدوارم بدرخشید جناب شاهونه و گروه محترم
عه‌ یادش بخیر...خیلی اجرای خوبی بود ...منم خیلی دوسش داشتم...
۰۳ آذر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید