در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آکادمی مَشق هُنر: با یاد _{#}_لوون_هفتوان؛ آغاز اکران آنلاین _{#}_تله_تئاتر "_{#}_
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:46:48
با یاد #لوون_هفتوان؛
آغاز اکران آنلاین #تله_تئاتر "#اتفاق_همانطور_که_نوشته_می شود_می افتد" علاقه مندان میتوانند از 12دی ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت تیوال این اثر را مشاهده کنند.
https://www.tiwall.com/p/titr2
https://aparat.com/v/4VEXA
"تیتر" نام سومین مونولوگ از تله تئاتر "اتفاق همانطور که نوشته می شود می افتد" است که اکران آنلاین آن از دوازدهم دی ماه در سایت تیوال آغاز شده است.
"تیتر" با موضوع روایت حادثه سقوط هواپیما ساخته شده و در خلاصه آن آمده است:‌ حادثه‌ی مشکوک سقوط هواپیما و سرنوشت عجیب فرهاد! روزنامه‌نگاری ظاهراً دلباخته‌ی فرهاد گمشده است و اعتقاد دارد این جنازه‌ی سوخته فرهاد او نیست. اخباری در جراید به چاپ رسیده ... دیدن ادامه ›› که نباید و...
به گزارش روابط عمومی؛ سمیرا محمودی بازیگر سومین قسمت از این مجموعه است و "سید مهران قریشی" کارگردان تلویزیونی این اثر نمایشی است.
این اثر که شامل هفت #مونولوگ از مجموعه کتاب "تک گویی های #مرگ" و "تک گویی های #عشق" به قلم "زهره یحیایی" انتخاب شده است و به صورت تله تئاتر جلوی دوربین رفته است.
این تله تئاتر زیر نظر "هومن بنائی" و با حضور هنرجویان کارگاه بازیگری و گریم کارگاه "#مشق_هنر"شکل گرفته است.
این مجموعه تله تئاتر با احترام به روح هنرمند گرانقدر "لوون هفتوان" تقدیم شده است.
سایر عوامل این تله تئاتر عبارتند از: تهیه کننده: گروه هنری مشق هنر،کارگردان: هومن بنائی، نویسنده: زهره یحیایی، کارگردان تلویزیونی: سید مهران قریشی، دستیار کارگردان: مهدی رزوان، دستیار برنامه‌ریز و مشاور: الناز قراربخش، مدیر فیلم برداری: امیر خدامی، دستیاران فیلم‌بردار: امیرحسین نوری، صدابردار: امیر ماندگاریان، طراح گریم: رضا عربی، دستیاران گریم: الناز قراربخش، هما رضی، کیمیا چنگایی، شادی عثمان پور، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی، دستیاران صحنه: سارا کمایستانی، محمد پارسا کیّال، علی ندیمی سیار، تدوین: مجید سعدآبادی، عکاس: گیتی تهامی‌، آرمیتا میمند کرمانی، محمدمهدی نقوی و روابط عمومی: مریم رودبارانی
#تئاتر#سینما#بازیگر#گریم#هنر#هنرمند#فیلم #سقوط #هواپیما #اکراین#موشک #روزنامه#خبرنگار#درد#تیتر#تئاتر#مرگ#تب
#بازجویی#آب
@mashghehonar_academy
@hoomanbanaei
@s_mehran_gh
@zohreyahya
@samira_mahmoudi99
@maryamroodbarani
@arabireza
@shirin.buriaei
@amirkhoddami_photography
@elnaz.ghararbakhsh
@dvrkvimod
@giti_tahami7613
@shadiosmanpour
@kimia_changaei
@mita__
@homaa.aaa
@mahdirazvan
امیرمسعود فدائی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید