در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Someone درباره نمایش بک تو بلک: یک نفر کامنت گذاشته بود که این نمایش توهین به شعور مخاطبه، به نظرم واق
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:24:49
Someone (someone)
درباره نمایش بک تو بلک i
یک نفر کامنت گذاشته بود که این نمایش توهین به شعور مخاطبه، به نظرم واقعا همینطوره. علاوه بر این سواستفاده از انتخاب و اعتماد مخاطب هم هست.
این نمایش سه نفر بازیگر نداره، یک بازیگر داره با دوتا صدای از پیش ضبط شده!
متاسفانه سجاد افشاریان به لیست افرادی پیوست که بودن اسمش در هر نمایشی به هر عنوانی، باعث میشه قید تماشای اون کار رو بزنم.
حیف که انقدر تجاری و کلیشه ای شدید آقای افشاریان!

حیف وقت، اعتماد و هزینه که صرف دیدن این نمایش بشه.
سلام بازیگران نقش هاى سورمه و حیدر به صورت لایو اجرا مى کنن اگر نمایش رو دیده باشین در انتهاى اجرا در رورانس به روى صحنه مى آن
.
.
ایشاالا که اجرا رو دیده باشین :) بعد دوست عزیز من نمایشى با مضمون بک تو بلک که در مورد وضعیت حال حاضر جامعه و انسان هاى به اشتباه در بند این اجتماع هست رو تا به حال ندیدم که مضمون مورد نظر رو کلیشه ... دیدن ادامه ›› اى بدونم
و اگر تئاتر ساختن با موضوع انسان ، دعوت به خویشتن و انفرادى و دغدغه هاى مردم تجارى محسوب میشه یا کلیشه ، من تمامى این موضاعاتى که راجع اون ها تئاتر مى سازم خیلى خیلى برام مهمه و خیلى برام مهمه که در چه روزگارى چه اثرى رو به روى صحنه میبرم
۰۶ بهمن ۱۴۰۰
بامداد
کاش این پست رو پس از پاسخ جناب افشاریان ویرایش نمیکردید . و کاش گفتگوتون با جناب ماکان ماکانی رو نیز به یاد می آوردید . به هر روی ، " ای کاش ها " بسیارند دوستِ من :) اما در همین ...
من پست اصلی رو ویرایش نکردم، نظرم رو در جواب ایشان دو سه دقیقه بعد از نوشتن کامل کردم و داخلش به اینکه قبلا فن ایشون بودم اشاره کردم!!
واقعا فکر می کنم هر کسی آزاده مودبانه نظرش رو بیان کنه حتی اگر این نظر به مذاق دوستداران و طرفداران خوش نیاد.
در عجبم از دوستانی که مدام گوشزد می کنن که کار عالیه و اگر کسی نظر غیر این دارد متهم به خیلی عناوین میشه.
در ضمن نصف مواردی که زیر پست من جواب دادید صحبت ماکان عزیز در پستی بود که حذف شد.
لطفا لطفا لطفا دست از این جانبداری بردارید و اگر انقدر کار به نظرتون عالیه، خواهش می کنم وقتتون رو پای پست من تلف نکنید و به تماشای ... دیدن ادامه ›› دوباره نمایش بنشینید.
تو پاسختون ذکر کردید که برخی مسائل به من و شما مربوط نیست که با بخشی اش مخالفم البته، اما این طور به نظر می رسه که همه چیز به شما مربوطه!!
در تمام این چند سال فعالیتم تو تیوال هیچ وقت رفتارهای این چنینی به طرفداری از اثر و شخصی ندیدم، کاش تعصب بی جا رو کنار می ذاشتیم.
حقیقتا از جواب دادن به این حمله های کودکانه و متعصبانه خسته شدم. اینجا مهدکودک نیست!
۰۶ بهمن ۱۴۰۰
Someone
من پست اصلی رو ویرایش نکردم، نظرم رو در جواب ایشان دو سه دقیقه بعد از نوشتن کامل کردم و داخلش به اینکه قبلا فن ایشون بودم اشاره کردم!! واقعا فکر می کنم هر کسی آزاده مودبانه نظرش رو بیان کنه ...
متاسفانه امکانِ دیدنِ این نمایش ( و نمایشهای دیگه ) رو ندارم . مگر اینکه فیلم تئاترش ( فیلم تئاترشون ) بیاد و بتونم ببینم :)
و بسیار با این جمله تون نیز موافقم :
"فکر می کنم هر کسی آزاده " مودبانه " نظرش رو بیان کنه حتی اگر این نظر به مذاق دوستداران و طرفداران خوش نیاد. "
فقط در تکمله عرض کنم که وقتی نظری " مودبانه " بیان بشه و حاوی هیچ توهینِ مستتری نباشه ، مطلقن کسی رو نخواهد رنجوند و محاله خاطری رو مکدر کنه . چه که قطعن و طبیعتن منجر به تبادل نظر و دوستیِ بیشتر هم خواهد شد .
زنده باد
۰۶ بهمن ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید