در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سبحان امین طهرانی درباره نمایش ص.عه: عالی، درخشان، پر از حس خوب و لذت دیدن تغییراتی که در ذهن داشتم تبریک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:56:07
عالی، درخشان، پر از حس خوب و لذت دیدن تغییراتی که در ذهن داشتم
تبریک به تیم حرفه‌ای (مخصوصا نویسندگان و کارگردان) که با اخلاق حرفه‌ای نقدها ... دیدن ادامه ›› رو پذیرفته و در صدد جبران و رشد برآمدند.
بنده انقدر از این تغییرات شوکه و هیجان زده شده بودم که در برخی صحنه ها میخواستم از لذت فراوان بلند قهقهه بزنم و وسط نمایش بلند بشم تشویقتون کنم.
در درجه اول اضافه شدن رفت و آمدهای اول نمایش بسیار بسیار به قابل فهم شدن محیط نمایش برای عموم (اینکه اینجا یک دیوانه خانه است) کمک بسزایی کرد.
البته جا داره همین اول از سالن نمایش که برای بهتر نشان دادن برخی صحنه ها، موضوعات و جزئیات خیلی کمک کننده بود هم یاد کرد. از بهترشدن و هماهنگ تر شدن موسیقی (با کمک کارگردان) گرفته تا فیلم‌های پس زمینه و نورپردازی ها (مثل صحنه کافه که بدرستی نگاه و توجه ایسوس به کافه چی را نشان میداد)
شروع اول نمایش، کاملا آن ضعف اجرای اول را برطرف کرده بود و دیگر شروع نمایش توی ذوق نمیزد و برعکس از همان اول جذب کننده بود.
مورد دوم: بنده در اجرای اول منتقد جدی بازیگران نقش وکیل و فرد مست بودم اما تغییرات بیان آنها و قابل فهم تر شدن گفتار آنها (در حین داشتن همان ویژگی های خاص زبانی خودشان) به قدری بی‌نقص و جذاب بود که در همان اول کار نظر مثبت بنده را به خود جلب کرد. تبریک به کارگردان و بازیگران برای این رشد بی‌نظیر و جذاب
بازیگر نقش وکیل که اکنون نقش بازپرس را هم ایفا می‌کرد بسیار حرفه‌ای این تغییر ناگهانی نقش را به منصه ظهور می‌گذاشت (اما خب ابهت ورود بازیگر اصلی و هماهنگی او با موسیقی به قدری بی‌نظیر بود که جای خالی ایشان حس میشد. انشالله این دوست عزیز و حرفه‌ای سلامتی خود را بازیابند)
تغییرات افسر (که قبلا دونفر بودند و الان یک نفر) نیز در نوبه خود شکل جدیدی به نمایش داده بود.
در درجه بعدی، بازی‌های اضافه شده به نقش ایسوس نیز بسیار منطبق و مناسب با ویژگی‌های او بود. حتی خنده ها و واکنش‌های او وسط صحبت های دیگران نیز خیلی بجا آورده شده بود؛ به قدری که کاملا اعتمادبنفس و ذهن مریض وی را بطور همزمان و شفاف نشان می‌داد.
ذهن مریض ایسوس (یا میشه گفت اعتمادبنفس وی) که قبلا فقط هرزگاهی وارد می‌شد، الان مدام کنار وی دیده می‌شد که خیلی دیوانگی او را ملموس تر کرده بود.
اضافه شدن صحنه کافه و نشان دادن علاقه ایسوس و کافه چی که کافه چی درباره آن در دادگاه حرف میزد، حس نزدیکی و قابل درک تری نسبت به سخنان کافه چی درباره علاقه بین خود و ایسوس ارائه میداد.
نکته دیگر که به درک محیط بیشتر کمک کرده بود، یکی یکی اضافه شدن نقش ها (دیوانه ها) به پس‌زمینه پس از اجرای نقششان بود که نشان می‌داد تمام آن نقش‌ها همان دیوانه های هم‌بند ایسوس هستند.
از دیگر موارد جذاب اضافه شده به نمایش می‌توان به تلاش ذهن مریض ایسوس برای نزدیکی به هیولاها اشاره کرد که انگار هیولاها در زندانی از تفکرات روزمره انسان ها بودند و ذهن مریض ایسوس مدام میخواست مثل یک جفت به آنها نزدیک شود ولی نمی‌توانست.
تغییر نقش ایسوس نیز دو اثر مثبت داشت. یکی بازی گرفتن موثر و بیشتر از دوست عزیزی که در ورژن قبلی کم بازی کردند و دیگری دیده شدن بازی فوق‌العاده جناب هامون که تا چند دقیقه اول واقعا مشخص نبود در حال بازی هستند یا دارن دیالوگ ها و حرکات را به بازیگر یادآوری می‌کنند!!
جا داره همچنان از دوستانی که در نمایش قبلی بی‌نظیر بودند و همچنان پرقدرت و شگفت انگیز بودند اشاره کرد که‌در کامنت های نمایش قبلی به‌آنها اشاره شد. خدا قوت
و در انتها، توضیحات آخر نمایش بود که برای عمومی تر کردن نمایش بسیار جالب بود.
در پایان مجدد به شما و تیم قدرتمند و حرفه ای تون تبریک میگم که نظرات را با آغوش باز پذیرفته و به روند این تکامل زیبا کمک کردند.
همچنین تشکر و خدا قوت ویژه به تیم نویسندگان و کارگردانی که با دید باز نقدها را مطالعه کردند که به شخصه برای بنده بسیار جذاب بود که میدیدم نکاتی که به آنها اشاره شده، توسط شما دیده و حتی برطرف شده؛ اینکه تغییراتی که در ذهن داشتم و با شما بازگو کردم را اکنون از نزدیک مشاهده میکردم برای بنده بسیار جذاب بود.
به امید آینده درخشان تر برای تک تک شما عزیزان
خداقوت