در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شیرین درباره نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد: عجیبه دوستان در نظرات میگن باید کار یک ساعت کمتر میشد و خیلی کشدار بود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:47:02
عجیبه دوستان در نظرات میگن باید کار یک ساعت کمتر میشد و خیلی کشدار بود. ولی از نظر من هنوز جا داشت خیلی بخش های کتاب رو بیان کنه و یه سری جاهارو که دکتر نون همسرش رو اذیت می کنه و زجر میده رو حذف کرده بود. من کار رو دوست داشتم. فقط برای شب های آینده باید یه فکر به حال صدا بکنند. من ردیف های اول بودم و تقریبا همه چیز رو شنیدم ولی می تونم بفهمم که ردیف های عقب تر در شنیدن یه سری دیالوگ ها مشکل داشته باشند. به غیر از این دو مورد به نظرم نمایش کامل و خوبی بود و بازی همه بازیگران هم خوب بود. به خصوص به حامد کمیلی تبریک میگم بابت بازی عالی و متفاوتی که ازش دیدم.
دقیقا به نکنه خوبی اشاره کردین، متاسفانه به دلیل اینکه در عصر حاضر همه چیز سریع شده کمتر کسی حوصله تماشای چند ساعت دیالوگ را دارد در صورتی که حتی اگر یک خط حذف میشد قسمتی از کار لطمه میدید! کشش نمایش در متن خطی،رفت و برگشت های ذهن دکتر نون و گاهی تکرار جملات و صحنه هاست تا مخاطب اوج درماندگی دکتر نون را حس کند و در نهایت با شما موافقم که هنوز کتاب خیلی قسمت ها داشت که میشد به نمایش اضافه کرد!
۲۰ فروردین ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید