در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مرضیه گل محمدی درباره نمایش میز: سلام من این اجرارو تماشا کردم ، اجرا تاخیری نداشت‌ و راس ساعت ۷ شروع ش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:50:36
مرضیه گل محمدی (marziyehgolmohamadi)
درباره نمایش میز i
سلام من این اجرارو تماشا کردم ، اجرا تاخیری نداشت‌ و راس ساعت ۷ شروع شد . ایده و بازی در سکوت و واقعا دوست داشتم . گروه بازیگران کارشون رو به جا و درست انجام دادن و از نظر من خیلی باگی نداشت و بازیهاشون متوسط بود ،البته که هر دو بازیگر زن خیلی قوی تر بودن و نقطه ی قوت کار محسوب میشن و اگر که نبودند شاید اون دیکتاتوری و فضای خفقانی که مدنظر کارگردان بوده آنچنان نمود پیدا نمیکرد ، دکور از نظر من جذاب بود ، طراحی لباس اصلا خوب نبود ( مخصوصا آقایون) ، نور خوب بود ، میزانسنها یه جاهایی درست نبودن و به کار ضربه میزدن که این از نظر من باگ کارگردانی بود، متاسفانه اواخر کار ریتم بسیار خسته کننده و بسیار کند بود و جا داشت حداقل چند تا دیالوگ وجود داشته باشه تا کار از اون کندی و کش دار شدن نجات پیدا کنه .
اون مردی که با چرخ خیاطی کار میکنه و فکر میکنم نمونه ای از قشر کارگر در جامعه ست به نظرم پرداخت درستی در شخصیت پردازیش صورت نگرفته و کاراکتر گنگی داره ... بازی مرد خانواده اون خشونت و اون صلابت لازم رو نداره و باید خشن بودن و دیکتاتور بودنشوبیشتر کنه.
در کل گروه بازیگرها ، مخصوصا دختر خانواده ، میمیک هاشون و استفاده ی درست از بدنشون برای بازی در سکوت و دکور ، نقطه ی قوت این کار بود ، اما کارگردانیِ کار جا داشت که بهتر باشه. در آخر خسته نباشید میگم و خوشحالم که این نمایش رو تماشا کردم چون ارزش تماشا کردن داشت
شایان شهرابی (shayanshahrabi)
ممنونم که میز رو تماشا کردین?
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید