در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میثم هنزکی درباره نمایش جنون محض: آتیش بازی در نیمه ی دوم ! اجرا با یه دکور معمولی که قراره چیپ به نظر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:50:09
آتیش بازی در نیمه ی دوم !
اجرا با یه دکور معمولی که قراره چیپ به نظر بیاد و بازی های خیلی روان و هماهنگ ولی معمولی شروع میشه که رفته رفته به اگزجره بودن همه چیز اضافه میشه .
شوخی ها معمولیه و حتی شاید نه تنها تماشاگر خنده ش نگیره که یه مقدار هم ممکنه حوصله ش سر بره و کسل بشه !
حالا نگو اینا دارن یه سازی کوک میکنن که قراره بعدا صداش در بیاد !
همینجوری که بازیگرا دارن با متن و صحنه کُشتی میگیرن و از این در خارج میشن و از اون راه پله وارد میشن و شما هم احتمالا یکی دو بار به ساعت نگاه کرده باشین پرده ی اول تموم میشه ، دکور تغییر میکنه و یهو بعد از گذشت چند دقیقه ورق بر میگرده و دیوانه بازی شروع میشه !
حدود چهل دقیقه ی نفس گیر و بازی هایی دیوانه وار و تمام عیار از تک تک بازیگرا و هماهنگی ایی استثنایی و بی نظیر در اون شیر تو شیر و بلبشو با حفظ ریتم و اجرای یک کُمدی درست و درمون ، تماشاگر رو در موقعیتی قرار میده که حتی اگر مثل مُد این روزا و البته مثل خود من سخت خنده باشه چاره ای جز تسلیم در برابر جَو این دیوانه خانه براش باقی نمی مونه و احتمالا چون با چشم کاملا باز نمیشه محکم خندید خیلی از صحنه ها رو از ... دیدن ادامه ›› دست میده !!
حتی اون دکور لامصب و آکسسوارش هم بعد از تغییر به طرز عجیب غریبی به بار طنز نمایش اضافه میکنه !
یک کُمدی با کلاس که تقریبا از شوخی های اروتیک و صد البته متلک های اینترنتی خالیه و این چند برابر به ارزش کار اضافه میکنه .
خیلی خوشحالم که تیم بازیگری رو در این اجرای سخت و بسیار پر انرژی و پر انرژی و پر انرژی و با این هماهنگی حیرت انگیز دیدم .
خیلی اون نفس نفس زدن هاتون آخر اجرا ارزشمنده ..
و دیگه اینکه همه تون دیوانه اید !
و دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید ..

وقتی که کارِت حتی شغل به حساب نمیاد و اگر هِر و بِر بگی به خیلیا بر میخوره ، باید جنون داشته باشی که ادامه بدی ، جنون محض …
دقیقاً من از همین دلخورم که چرا اوایلِ اجرا فکر کردم اجرا متوسط و ضعیفه!!!! و دلم می‌خواد اگه فرصت شه دوباره با دیدی که آخرِ اجرا پیدا کردم ببینمش! 😁
سه روزه یادِ اون صحنه‌ی کلیدیِ "احمقانه" و ورودِ زِزون؟ (درست میگم؟) میفتم و هر بار می‌خندم بهش 😂
۱۶ تیر ۱۴۰۱
sirena
چقدر زیبا نوشته بودید واقعا بعد از تغییر دکور و چرخش اون اوج نمایش بود...
لطف دارین 🙏🌹
۱۶ تیر ۱۴۰۱
نیلوفر ثانی
مریم جان به چشم یه نمایش کمدی بهش نگاه کن... در هر صورت این متن در کمدی های فارس هست یعنی کمدی که صرفا خندیدن و سرگرمی الویتش هست... جنون محض کمی اینو تعدیل کرده اما در همون قالب هست.
چشمم،خیلی ممنونم 💙
۱۷ تیر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید