در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شاهین ه درباره نمایش مانش: خب، امشب بلیط نمایش مانش رو داشتیم که بعد از یک ساعت معطلی کنسل شد، خد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:20:03
شاهین ه (shaahinn)
درباره نمایش مانش i
خب، امشب بلیط نمایش مانش رو داشتیم که بعد از یک ساعت معطلی کنسل شد، خداروشکر که شهرزاد هر روز چیزهای جدیدی واسه رو کردن داره، قبول دارم که خرابی تهویه غیرقابل پیش‌بینی بوده ولی این رو نمیشه پیش‌بینی کرد که تو نیم ساعت درست نمیشه؟ تا اینقدر معطل نکنید مردم رو؟ جالبه که دوستان شهرزاد هم اعتقاد داشتن کلا نود درصد اجراهای شهرزاد به موقع شروع میشه؛ لابد این نظراتی که هر روز در مورد تأخیر تو شروع کارها میاد هم الکی هستن؛ دوستان معطل شده هم که آنچنان از جابجایی همین چینش به روز دیگه خوشحال شدن که انگار چه امتیازی بهشون داده شده! یعنی این رو هم حق خودتون نمی‌دونید؟! انتظار داشتید بلیط‌هاتون بسوزه؟! فقط یه دوست عزیزی با اعتراضش باعث شد احساس تنهایی نکنم و گفت پس وقت ما چی؟ که شهرزاد جان اون رو هم با دو تا بلیط مجانی حلش کرد؛ موفق باشید
دوست عزیز
از شما پوزش می طلبیم
بابت تاخیر و کنسلی به وجود آمده.
۰۲ مرداد ۱۴۰۱
شاهین ه
به تیوال ایمیل بزنید و بلیط تاریخ جدید رو لغو کنید و واسه روز مورد نظر خودتون بلیط بگیرید
تیوال در سریع‌ترین حالت ممکن ، و فقط با یه ایمیل ، این کار رو براتون انجام می‌ده.
#تیوال_دوست‌داشتنی
۰۷ مرداد ۱۴۰۱
واقعا سالن شهرزاد بسیار مدیریت ضعیفی داره، نشد یک بار برسیم و معطل نشیم، آخه چرا به فاصله 15 دقیقه به 15 دقیقه اجرای قبلی تموم میشه و اجرای جدید شروع میشه ؟ وقتی ما یاد نگرفتیم به زمان هم احترام بگذاریم و همیشه هم در اجراها موارد پیش بینی نشده پیش میاد، پیش چرا فاصله بین دو اجرا رو به حدی تنظیم میکنند دوستان شهرزاد که حتی اتفاقات غیرمنتظره نیز پیش آمد ، به صورت دومینو وار همه اجراهای بعدی و تماشاگران اون هم متاثر بشن ؟
پردیس تئاتری که سالن اون به اندازه چند ده نفر هم ظرفیت ایستادن و نشستن و منتظر ماندن نداره چرا اجراها رو طوری تنظیم میکنه که دو سالن 1 و 2 با اون همه جمعیت همزمان تماشاگرانش باید تا نیم ساعت یا 40 دقیقه تو خیابون نوفلوشاتو منتظر شروع اجرا باشن؟

لطفاً این بی نظمی تئاتر شهرزاد رو رسیدگی فرمایید.
باسپاس

۰۸ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید