در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آرمین درباره نمایش آخرین عاشق: خونه که آمدم یادم آمد این نمایش عشاق سینه چاک است و نمایش تشکر دست کم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:22:59
خونه که آمدم یادم آمد این نمایش عشاق سینه چاک است و نمایش تشکر دست کم مقداری من را جذب کرد، هرچند آن موقع هم با متن ارتباطی نگرفتم.
آخرین عاشق یک نمایش تنها سرگرم کننده است که شاید برای خیلی ها جذابیت داشته باشد، اما روایت یک هوسرانی نه یک عشق برای من جذابیتی نداشت و اصلا با کار ارتباط برقرار نکردم. بارنی در هر ۳ پرده و آن هم درخانه در حالی که به نظر همچنان متاهل است ( دست کم اینجور از نمایشنامه یادم میاید) به دنبال یک رابطه یک شبه و زودگذر است و به هیچ عنوان به دنبال یک رابطه عاشقانه نیست، اپیزود یک و دو برای من هیچگونه درامی را شکل نداد و تنها در اپیزود ۳ بود که درامی در حال شکل گیری بود که رها و بی نتیجه تمام شد.
به هرروی من بحران هویت را در هر ۴ نفر درک میکردم اما احساس همدلی هرگز برای من شکل نگرفت، شاید نقش بارنی بهترین نقش بود و این نظاره خود در دیگری ( آینه سانی) را بهتر از دیگران به تصویر کشید و همچنین تغییر بارنی از آن کت و شلوار رسمی به لباسهای نسبتا اسپرت تر و حتی کاهش نگرانی از اذیت همسایه و یا برگشت مادر که سیر اندیشه بارنی را نشان میداد.
با آزوی تماشای کارهای دیگر از این گروه محترم
خیلی باهاتون موافقم،نمیدونم چرا من هم نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم؛شاید از تعاریفی که تو این صفحه خونده بودم انتظار بالایی داشتم یا نه حداقل چیزی که میتونست منو با خودش بیشتر همراه کنه اونی نبود که دیگران رو همراه کرده بود!،متاسفانه خیلی با رضایت بیرون نیومدم؛اما به گفته ی شما با وجود اینکه اون بحران پیش چشم هرچهار نفر مخصوصا بارنی و زن سوم به خوبی قابل فهمیدن بود ولیکن باهاش همدل نشدم!
حس میکنم یک خلاء تو نمایش وجود داشت که با وجود خنده ی دیگران و حتی همراه خودم برای من لحظه ی خاصی رو به جا نگذاشت،یک چیزی شاید فرای اجرای شسته رفته و زحمات قابل تقدیر گروه....
۱۲ مرداد ۱۴۰۱
ممنون از وقتی که برای تماشا و ندشتن نظرتون در مورد کار به ما اختصاص دادید🌹🌹🌹
۱۴ مرداد ۱۴۰۱
نگار امیری
ممنون از وقتی که برای تماشا و ندشتن نظرتون در مورد کار به ما اختصاص دادید🌹🌹🌹
بزرگوارید سلامت باشید
۱۴ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید