در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | صبا صالحیان: همیاری جان چند روز پیش زیرِ نوشته‌ی جنابِ محمد مهدی فتحیان (در مورد ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:06:22
همیاری جان
چند روز پیش زیرِ نوشته‌ی جنابِ محمد مهدی فتحیان (در مورد امکانِ لغو و جابجایی بلیت) در جوابِ جوابِ شما! چیزی نوشتم که نمی‌دونم خوندین یا نه.
https://www.tiwall.com/wall/post/270912 (لینکِ نوشته‌ی جنابِ فتحیان)

متنِ خودم رو این پایین کپی کردم و در ادامه چند خطی هم بهش اضافه می‌کنم...
---------------------------------
"همیاری جان
توضیحاتتون به ظاهر منطقی میاد. ولی به نظرم اگه اینجور هم باشه، شما به عنوانِ واسطه‌ی فروش می‌تونین (یا بهتره) که قدرتِ خودتون رو تا حدی ... دیدن ادامه ›› به نفعِ کاربرهاتون ببرین بالا.

شما یه سرویسی رو به دو طرفِ یه جریان ارائه میدین.
همون‌قدر که گروه‌های اجرایی توقعاتی دارن، کاربرهای تیوال هم از شما توقعاتی دارن.
همین‌طور که به ما میگین "این خواسته‌ی گروه‌های اجراییه", می‌تونین به گروه‌های اجرایی هم وقتی باهاشون قرارداد می‌بندین (یا به هر شکلی توافق می‌کنین) بگین که از شرایطِ جدیدِ فروشِ بلیت در تیوال اینه که مثلاً امکانِ لغو تا ۴۸ ساعت قبل وجود داشته باشه. ممکنه موقع شروع بعضی گروه‌ها هم قبول نکنن اما به مرور این میشه از شرایطِ شما و گروه‌ها با دونستنِ این پیش‌فرض فروش بلیتشون رو به شما می‌سپرن. (که بعیدم می‌دونم ضربه‌ای به اجراها بخوره با مثلاً ۵ تا ۱۰ تا کنسلیِ بلیت!)

با توجه به سابقه‌ی تیوال، آیا خودتون در خودتون این رو نمی‌بینین که باید یه جاهایی شما هم با گروه‌ها از موضعِ قدرت حرف بزنین؟؟؟
والا ماندگاریِ شما بیشتر از گروه‌های اجرایی، وابسته به کاربراتون و خودتونه!!!

البته همه‌ی اینایی که گفتم به شرطیه که واقعاً کاربرها هم براتون مهم باشن 😅 (که امیدوارم باشن)"
---------------------------------

توی همین مدت اخیر، چند تا اجرا فروش بلیتشون قبل از تکمیل اطلاعاتشون آغاز شده... یا اجراهای پرطرفداری بودن که بارها فروش بلیتشون بدونِ اطلاع‌رسانی صورت گرفته و خیلی از دوستانی که مدت‌ها منتظر بودن موفق به خرید بلیت نشدن.

خواستم در ادامه‌ی متنی که بالا کپی کردم، یه کم رویاپردازی کنم و بگم که "من اگه تیوال بودم"، هم یه کمی موضعِ خودم رو در مقابلِ گروه‌های نمایشی می‌بردم بالاتر و هم یه کمی کاربرها رو عزیز می‌کردم پیشِ خودم و از این به بعد وقتی گروهی می‌خواست فروش بلیتش رو به من بسپره، اول از همه این سه مورد رو بهشون می‌گفتم...

۱- فروش بلیت در تیوال "بعد از دادنِ اطلاعاتِ کاملِ اجرا" آغاز میشه.
۲-برنامه‌ی فروش بلیت باید حداقل ۲۴ ساعت قبل به تیوال و کاربرها اطلاع‌رسانی بشه.
۳- امکانِ لغو/جابجایی بلیت تا ۴۸ ساعت قبل برای کاربرها، از شرایط فروش بلیت در تیوال می‌باشد.

و خب باز اگه بخوام از تَخَیلم استفاده کنم و رویاپردازی کنم، خیلی ترجیح میدم که اگه تیوال بودم این برخورد رو با "تمامِ گروه‌ها" داشتم... فارغ از سابقه و شهرتشون...
و مثلاً اگه گروهِ اجرایی شکوفه‌های گیلاس در لحظه تصمیم می‌گرفت که نیم ساعت دیگه فروشش رو شروع کنه، می‌گفتم "تصمیمِ فروشِ بلیت در تیوال به عهده‌ی گردانندگانِ آن است و برای رضایتِ کاربرها امکانِ فروش بدونِ اطلاع‌رسانی از ۲۴ ساعت قبل امکان‌پذیر نمی‌باشد. و طبقِ بندِ فلان هنگامِ هماهنگی برای فروشِ روزهای جدید به این موضوع دقت کنید."
یا اگه گروه نمایشِ "اپرای عاشورا" یا گروهِ نمایشِ "آناتول" و هر گروه دیگه‌ای قصد داشتن فروش بلیتشون شروع بشه بدونِ اینکه اطلاعات صفحه‌شون تکمیل باشه بهشون می‌گفتم "آغازِ فروشِ بلیت در تیوال به عهده‌ی گردانندگانِ آن است و از شرایطِ آغازِ فروش بلیت، تکمیل بودنِ اطلاعاتِ برگه‌ی نمایش می‌باشد."

تیوال جان، شما اگه عالی نباشی، قطعاً بد هم نیستی. ولی متاسفانه با تیوالِ رویاییِ من خیلی فاصله داری... امیدوارم به زودی اونقدری خودت رو قبول داشته باشی که همون صراحتی که در مقابل کاربرها داری رو در مقابل گروه‌های اجرایی هم داشته باشی تا عدالت کمی رعایت بشه و یا هر دو طرفِ این قضیه ازت راضی باشن، یا حداقل هر دو طرف ناراضی!

یه ضرب‌المثلی هست که میگه "دوست میگه گفتم، دشمن میگه می‌خواستم بگم!"
امیدوارم مایی که باهات حرف می‌زنیم و توقعِ بهتر شدنت رو داریم رو دوستِ خودت بدونی و نه فقط یه کاربر. 🙋🏻
البته نمیخوام فاز منفی وردارم ولی
گوش اگر گوش تیوال و ناله اگر ناله ی من ( ما ) ، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است !
۱۳ مرداد ۱۴۰۱
محمد مهدی فتحیان
افتتاح سایت بلیت فروشی «تیوالی های مقیم مرکز» با مدیریت جدید: خانم صالحیان شعبه دیگری ندارد مشاور امور محتوایی و نگارشی: خانم جمشیدی مشاور امور بلیت فروشی: آقای فدایی دارم تیم رو جمع می کنم
ممنون 😂
لطفاً من رو همون همیاری بنویسین... توی پست‌ِ مدیریتی انرژیم هرز می‌ره 🤣 اما شروعِ ساعت کاریمو مدیریتی بذارین از ۱۰-۱۱ صبح 😎 ولی دیگه یه سره هستم تا آخرِ شب. 🙋🏻
۱۳ مرداد ۱۴۰۱
فاطمه محامی
اصلا دنیا با آدم های دغدغه مندش یجور دیگه قشنگه..نتیجه اش رو ماهم نبینیم نسل بعدی مون میبینه ایشالله!! همین که شرایط شما رو به مرور زمان بی تفاوت نکرده مهمه
ممنونم از لطفتون 😊 واقعاً اگه تیوال رو خونه‌ی دوم خودم نمی‌دونستم انقدرم به فکرش نبودم...
۱۳ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید