در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آرمین: بی تفاوتی اصولا با بی‌ مسئولیتی یک معنا را می‌دهد، پرواضح است که کنشگر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:01:40
بی تفاوتی اصولا با بی‌ مسئولیتی یک معنا را می‌دهد، پرواضح است که کنشگر چه در معنای مخاطب تیاتر چه خالق آن نقش اساسی ایفا میکند. چگونه خوش و خرم به تماشای تیاتر بروم در حالیکه عزیزانم، در حال سوگواری هستند، رنج می‌کشند، مضطرب هستند و اشک از چشمانشان سرازیر است؟ پرواضح است که صحبت از روشن نگه داشتن چراغ تیاتر از مجموعه ای که حتی انصافی نه در قیمت برای مخاطب متصور است نه برای گروه اجرایی، نه برای زمان تماشاگر اهمیتی در نظر میگیرد، نه پاسخگویی درست است،کمدی در این روزهای تراژیک است، از طرفی دوست عزیزی که می گوید اجرا میرویم تا لبخند به روی لبهای مردم بیاوریم یا کمی در آرامش مردم موثر باشیم، پاسخ دهد صحبت از کدام مردم است؟ در کردار اگر انصافی نیست در گفتار معقول باشیم. در آخر انچه مشخص است تیاتر یک هنر مسئول و اجتماعی است و نمیتوان آن را به گونه ای دلخواه تحلیل کرد.

شنیدن عبارت "چراغ تئاتر" که از سمت بعضی‌ها، حرف مفتی بیش نیست.
و ضمناً مسئولین دکان شهرزاد هم اصلا صلاحیت اینو ندارند که درمورد چراغ تئاتر و جریان سازی توسط مدیوم تئاتر اظهار نظر کنند.
من نه خودمو در همچین جایگاهی میدونم و نه اجازه اینو دارم به کسی یا گروهی بگم در جهت تامین معاش فعالیت نکنید، همونطور که اجازه ندارم به یه نونوا، به یه قناد، به یه کافه دار... چمیدونم حتی به مسئول فلان تالار جشن و عروسی اعتراض کنم که فعالیت نکن و کسب درآمد نداشته باش، همونجورم خودمو صالح نمیدونم که درمورد اینکه کی برای امرار معاشش تئاتر بازی کنه یا اجرا بره اعتراضی کنم.
اما درمورد بسیاری از سلبریتی‌ها و سالن دارا، گزینه امرار معاش و کسب درآمد یومیه اینجا مطرح نیست، چون با وضع این روزای بلیت فروشی ... دیدن ادامه ›› و بی‌مخاطبی، گزینه کسب درآمد عملا بی‌معنیه، پس اینجا هدف از اینهمه هیاهو در این خراب‌آباد نابسامان، نه کسب درآمده نه روشن نگه داشتن چراغ تئاتر، به نظر من هدف فقط و فقط نشون دادن قویترین ارادت‌ها و محکم‌ترین بیعت‌ها‌ست که فردای روزگار این نشان ننگ و عار رو زینت‌بخش سیاهنامه آمارشون کنند که ای صاحبان، ببینید در روزگاری که بسیاری برای دل ستمدیده و رنجور مردم از نون شب و حتی از جونشون گذشتند ما یک تنه بار این خفتو بدوش کشیدیم و "چراغو" روشن نیگه داشتیم، حالا هم چشممون به مجوزها و رانت‌های شماست.
۳۰ مهر ۱۴۰۱
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
شما لطف دارید🌸🌸🙏
۰۱ آبان ۱۴۰۱
سیدمهدی
شنیدن عبارت "چراغ تئاتر" که از سمت بعضی‌ها، حرف مفتی بیش نیست. و ضمناً مسئولین دکان شهرزاد هم اصلا صلاحیت اینو ندارند که درمورد چراغ تئاتر و جریان سازی توسط مدیوم تئاتر اظهار نظر کنند. ...
موافق هستم باهاتون 🌸🌸 هرچند میتوانیم انتظار همدردی بیشتری هم داشته باشیم🙏
۰۱ آبان ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید