در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شادی رزم شعار درباره نمایش سلفی: سلام بعد مدّت‌ها :)) اوّل قبل از هر چیز باید بگم که دلم انقدر (خودتون
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:54:27
سلام بعد مدّت‌ها :))
اوّل قبل از هر چیز باید بگم که دلم انقدر (خودتون فرم دستامو تجسّم کنین) شده بود برای سالن تئاتر و تئاتر و هر چیز مربوط ... دیدن ادامه ›› بهش. چندین ماه بود که تئاتر ندیده بودم. امشب بعد این همه مدّت نمایش سلفی رو دیدم. راستش ایدۀ کلّی (تبعیت نکردن سایه فرد از خودش) خیلی ایدۀ جذّاب و جالبیه. ولی حقیقتا به نظرم تو این کار خیلی خوب در نیومده بود. مدّت نمایش به نسبت چیزی که داشت ارائه می‌داد یا حداقل چیزی که من فهمیدم خیلی زیاد بود. یه جاهایی (اونجاهایی که قرار بود هماهنگ باشن) یه ناهمانگیایی بین آدم‌ها و سایه‌هاشون اتّفاق می‌افتاد و بزرگترین مشکل هم به نظرم صدا بود. از دو نظر. یکی این که صداها خوب مدیریت نمی‌شد. یعنی مثلا اگر موسیقی در حال پخش شدن بود یهو قطع می‌شد و به اصطلاح fade نمی‌شد. و مشکل بعدی هم ولوم صدا بود. من واقعا یک جاهایی نمی‌تونستم تحمّل کنم (یه جایی که یه حالت نویز مانند تک‌فرکانس پخش شد یا آخر کار که صدای عکس گرفتن بود) و گوشامو گرفته بودم. صدا خیلی اذیتم کرد. ولی در کل بازم خسته نباشید که تو این شرایط با هر سختی‌ای که هست کارتونو اجرا رفتین. خدا قوت.
با سلام. سپاس از حضورتون و تماشای نمایش سلفی. در خصوص صدا باید اعتراف کنم که حق با شماست و دلیل اجرای نامناسب بروز مشکل ناگهانی برای متصدی پخش موسیقی بود که متاسفانه نتوانستند خودشون رو به اجرا برسونید و آقای سیدی زاده دستیار محترم بنده برای اولین بار پشت سیستم صوتی نشستند. بنابراین از بابت بروز این مشکل از حضرتعالی و تماشاگران محترم امروز عذرخواهی میکنم.
در خصوص ناهماهنگی های شخصیت اصلی با بعضی از سایه ها قطعا عمدی صورت می گیرد و لازمه ی کار هست و ما به جز صحنه ی اول لزومی برای هماهنگی دقیق در صحنه های بعدی نمی بینم و ناهماهنگی های بعدی در راستای منطق داستانی است. با سپاس
۱۱ آذر ۱۴۰۱
خواهش می‌کنم فدای سرتون تئاتره دیگه پیش می‌آد. من نمی‌دونستم فقط امروز بوده. درمورد هماهنگی هم آره بیشتر لحظاتی از همون صحنه اوّل مد نظرم بود و درست می‌گین شاید ایراد بنی‌اسرائیلی گرفتم :)) دمتون گرم بازم.
۱۲ آذر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید