در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فاطمه باغانی درباره نمایش پرده خانه: از لحظه‌ لحظه‌ی این نمایش لذت بردم و کیف کرد‌م. حتی از تایم استراحتی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:14:08
از لحظه‌ لحظه‌ی این نمایش لذت بردم و کیف کرد‌م.
حتی از تایم استراحتی که تونستم با خانم آدینه‌ی عزیزم هم‌صحبت بشم و بهم گفتند که حتما نظرم رو بنویسم و ذکر کنم که یک دهه هشتادی هستم.
نمایشنامه‌ی بسیار قوی آقای بیضایی، کارگردانی عالی خانم آدینه و بازی های فوق العاده‌ و پر جزئیات تک تک بازیگران... انقدر پرجزئیات که باید حسابی حواستون باشه که مبادا صحنه‌ای رو از دست بدید. مثلا خود من گاهی محو تماشای بازی‌ فوق العاده‌‌ی زنان بازی‌خانه و آقای چنگیزیان بودم و یکهو چشمم به حرکات بامزه‌ی غلامان که عقب تر ایستاده بودند می‌افتاد و نمی‌تونستم جلوی خنده‌ام رو بگیرم.
اضافه کنم موسیقی زیبایی‌ هم که خانم ها می‌نواختند زیبایی این نمایش رو دوچندان کرده بود.
و جا داره تشکر کنم از احترامی که خانم آدینه‌ی عزیز برای تماشاگران و مخاطبینشون قائل هستند که نمونه‌اش رو تابه‌حال در هیچ اجرایی ندیده بودم و بی‌شک نشونه‌ی فروتنی، مردمی بودن و با اصالت بودن ایشون هست، از جسارتشون هم که زبانم قاصره.
خلاصه‌ی مطلب، خسته نباشید میگم به تک تک عوامل و دست‌اندرکاران این نمایش فوق العاده که حسابی زحمت کشیده بودند و شب بسیار خوبی رو برای ... دیدن ادامه ›› ما رقم زدند.
هم‌چنین به بقیه‌‌ی دوستان هم پیشنهاد میکنم که به هیچ عنوان این اثر رو از دست ندید چرا که از نظر بنده نمایشنامه‌ی پرده خانه را بهتر از این نمی‌شد اجرا کرد. امیدوارم که در آینده‌ی تئاتر اینجور نمایش‌های بی‌نقص بیش باد.

و آن سوی دیوار جاده‌ای‌ است،
حتی اگر شب باشد!